L’Ajuntament de Tavernes ha iniciat un estudi comercial sobre el Mercat Municipal amb l’objectiu de potenciar les parades i determinar les futures inversions i accions per a dinamitzar el mercat. L’estudi el durà a terme una empresa especialitzada en valoració de mercats i s’analitzarà l’oferta i la demanda del mercat, la capacitat, la infraestructura, les debilitats i oportunitats, etc
La
regidora de Comerç Local, Mònica Palomares, de Compromís destaca que “amb l’estudi
obtindrem un full de ruta específic per a potenciar encara més el
meravellós Mercat Municipal que tenim. Invertir en la millora i
desenvolupament del mercat és fonamental per a teixir un comerç local
atractiu, dinamitzat i potent”.
L’objectiu de l’estudi impulsat per la Regidoria de Comerç Local es centra en dos punts bàsics: per una part, conéixer les accions adequades per a innovar en l’oferta del mercat i, per una altra, definir les inversions necessàries per a millorar l’experiència de compra".
Unes inversions que es duran en cap en col·laboració amb la regidoria de
Serveis Públics, la responsable de la qual, Noèlia Alberola, de Compromís assenyala que “treballem conjuntament
per a millorar la qualitat i el servei diari del mercat. L’estudi
ajudarà a ampliar actuacions estructurals que ja hem executat com el
canvi integral de la il·luminació o la claraboia de la coberta i
l’adequació de la façana”.
Durant els mesos de mesos de maig i juny es faran una sèrie d’enquestes i
preguntes als mercaders, així com a clients i també a veïns no habituals
per tal de recollir les seues opinions i valoracions sobre diferents
aspectes del mercat.
L’estudi plantejarà un diagnòstic comercial amb actuacions de reforma i implantació de noves activitats, es determinaran noves inversions per a millorar la infraestructura i es crearan ferramentes per a incrementar el consum i atractiu del Mercat Municipal, amb una estratègia participativa d’accions consensuades.
Segons el Gabinet de Premsa i Comunicació 03/05/2022 14:51
L’estudi plantejarà un diagnòstic comercial amb actuacions de reforma i implantació de noves activitats, es determinaran noves inversions per a millorar la infraestructura i es crearan ferramentes per a incrementar el consum i atractiu del Mercat Municipal, amb una estratègia participativa d’accions consensuades.
Segons el Gabinet de Premsa i Comunicació 03/05/2022 14:51
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada