El govern de Compromís va iniciar el
passat dia 27 la licitació de l’execució
del tram de col·lector corresponent a l’Ajuntament, que va des del final de l’Avinguda
de la platja fins al tanc de tempesta previst en el projecte general. El segon
tram, del tanc de tempesta al canal de Sant Pablo, és obra a executar per la
Generalitat.
La licitació d’aquest projecte se suma a la licitació de les obres del vial perimetral, que com vam explicar en una notícia anterior, tindran un valor de 422.690 euros i per a la qual han presentat ofertes "Guerola Transer SLU", "Canalizaciones y derribos Safor SL", "Pavasal Empresa Constructora SA" i "Hidraqua Gestión Integral Aguas de Levante SA". Cal recordar que el passat mes de juny el plenari de Tavernes va aprovar licitar aquest vial amb únics vots de Compromís a favor.
El col·lector licitat correspon al tram finançat per Tavernes, i s’iniciarà al final de l’Avinguda de la Marina, i discorrerà per darrere de les edificacions (sector 13) i per davall del vial perimetral fins al tanc de tempesta, que arreplegarà les aigües de pluja i les distribuirà a la Sèquia Mare per regar els camps i al canal de Sant Pablo, mitjançant unes bombes d’impulsió.
El tram de col·lector finançat per la Generalitat és el que anirà des del tanc de tempesta fins el canal, ja prop de la urbanització San Pablo. Cal indicar que la Generalitat disposa de fa temps el projecte tècnic de l’Ajuntament, i ara procedeix a l’estudi i informe final. Si tot està correcte i no hi ha cap modificació la part de la Generalitat es pot traure a licitació en el 2019.
La licitació d’aquest projecte se suma a la licitació de les obres del vial perimetral, que com vam explicar en una notícia anterior, tindran un valor de 422.690 euros i per a la qual han presentat ofertes "Guerola Transer SLU", "Canalizaciones y derribos Safor SL", "Pavasal Empresa Constructora SA" i "Hidraqua Gestión Integral Aguas de Levante SA". Cal recordar que el passat mes de juny el plenari de Tavernes va aprovar licitar aquest vial amb únics vots de Compromís a favor.
El col·lector licitat correspon al tram finançat per Tavernes, i s’iniciarà al final de l’Avinguda de la Marina, i discorrerà per darrere de les edificacions (sector 13) i per davall del vial perimetral fins al tanc de tempesta, que arreplegarà les aigües de pluja i les distribuirà a la Sèquia Mare per regar els camps i al canal de Sant Pablo, mitjançant unes bombes d’impulsió.
El tram de col·lector finançat per la Generalitat és el que anirà des del tanc de tempesta fins el canal, ja prop de la urbanització San Pablo. Cal indicar que la Generalitat disposa de fa temps el projecte tècnic de l’Ajuntament, i ara procedeix a l’estudi i informe final. Si tot està correcte i no hi ha cap modificació la part de la Generalitat es pot traure a licitació en el 2019.
Millora de Blasco Ibáñez i
adjacents
La part del projecte a executar per l’Ajuntament contempla també, com ja hem explicat en altres notícies i que podeu repassar, una millora substancial del carrer Blasco Ibañez i els adjacents. El projecte contempla la transformació d’aquest carrer en un únic sentit i una ampliació de les voreres, molt estretes, per a permetre millor el pas de vianants i carrets de bebé o de persones de mobilitat reduïda.
A més hi ha prevista la millora de l’accessibilitat en tota la zona i millores com col·locació de bancs, fanals d’il·luminació i altres elements urbans.
El vial perimetral
Les obres licitades permetran obrir el nou vial perimetral que s’iniciara al final de l’avinguda. Aquest nou vial tindrà dos sentits, entrada i eixida entre les dues platges valleres, amb un ample de 18 metres i davall del qual ha d’instal·lar-se el col·lector.
Com ja hem explicat en altres noticies, aquest vial perimetral estava previst en el PGOU del 2004, i l’Ajuntament ha obtingut els terrenys per ocupació directa dels terrenys afectats, en base al procediment que contempla la vigent LOTUP (Llei d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge) i que es va explicar en el plenari del mes d’octubre del 2017.
Alguns veïns presentaren un recurs contenciós amb petició de paralització de l’obra, a la qual cosa el jutge no va accedir ni va dictar mesures cautelars de paralització, perquè el vial ja és una obra prevista en el PGOU vigent a Tavernes.
La part del projecte a executar per l’Ajuntament contempla també, com ja hem explicat en altres notícies i que podeu repassar, una millora substancial del carrer Blasco Ibañez i els adjacents. El projecte contempla la transformació d’aquest carrer en un únic sentit i una ampliació de les voreres, molt estretes, per a permetre millor el pas de vianants i carrets de bebé o de persones de mobilitat reduïda.
A més hi ha prevista la millora de l’accessibilitat en tota la zona i millores com col·locació de bancs, fanals d’il·luminació i altres elements urbans.
El vial perimetral
Les obres licitades permetran obrir el nou vial perimetral que s’iniciara al final de l’avinguda. Aquest nou vial tindrà dos sentits, entrada i eixida entre les dues platges valleres, amb un ample de 18 metres i davall del qual ha d’instal·lar-se el col·lector.
Com ja hem explicat en altres noticies, aquest vial perimetral estava previst en el PGOU del 2004, i l’Ajuntament ha obtingut els terrenys per ocupació directa dels terrenys afectats, en base al procediment que contempla la vigent LOTUP (Llei d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge) i que es va explicar en el plenari del mes d’octubre del 2017.
Alguns veïns presentaren un recurs contenciós amb petició de paralització de l’obra, a la qual cosa el jutge no va accedir ni va dictar mesures cautelars de paralització, perquè el vial ja és una obra prevista en el PGOU vigent a Tavernes.
Tavernes invertirà 1’7 milions
El govern de Compromís invertira 1’7 milions en la construcció del vial (0’4 milions) i del col·lector (1’3 milions), la licitació del qual es va iniciar el passat dimarts.
Les empreses interessades en presentar ofertes per a aquesta obra de 1.137.688 euros ho poden fer fins el dia 26 del pròxim desembre. El sobre de condicions economiques es farà el dia 3 de gener però amb l’anàlisi dels documents de l’empresa l’adjudicació es podria allargar fins principis de febrer.
Les obres podrien començar el mes d’abril i tenen un termini d’execució de 16 mesos. Els condicionants del projecte indiquen que es paralitzaran els mesos de juliol i agost, quan la platja està en màxima ocupació i per no molestar els estiuejant. Per tant la durada real serà de 20 mesos en el temps, amb la qual cosa podrien acabar-se a finals del 2020 o inicis del 2021.
El govern de Compromís invertira 1’7 milions en la construcció del vial (0’4 milions) i del col·lector (1’3 milions), la licitació del qual es va iniciar el passat dimarts.
Les empreses interessades en presentar ofertes per a aquesta obra de 1.137.688 euros ho poden fer fins el dia 26 del pròxim desembre. El sobre de condicions economiques es farà el dia 3 de gener però amb l’anàlisi dels documents de l’empresa l’adjudicació es podria allargar fins principis de febrer.
Les obres podrien començar el mes d’abril i tenen un termini d’execució de 16 mesos. Els condicionants del projecte indiquen que es paralitzaran els mesos de juliol i agost, quan la platja està en màxima ocupació i per no molestar els estiuejant. Per tant la durada real serà de 20 mesos en el temps, amb la qual cosa podrien acabar-se a finals del 2020 o inicis del 2021.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada