Compromís ha promocionat la gastronomia, les festes com les falles i en general a Tavernes com a destinació turística més enllà del sol i la platja a FITUR
-
Compromís ha promocionat els plats de la nostra cuina a FITUR i
amb concursos professionals i amateurs. Els nostres menjars i postres
tradicionals són reconeguts més enllà de la Valldigna.
- Els festivals de música han posar el nom de Tavernes dins del panorama musical i, a més, han aconseguit la visita de milers de persones i gran impacte econòmic a la ciutat. Van ser també motiu, conjuntament amb el jaciment de Bolomor, de promoció a FITUR.
La tasca de promoció del jaciment de Bolomor ens ha convertit en un
dels destins preferits del turisme arqueològic i pedagògic.
- La inversió de més d'1 milió des del 2011 en instal·lacions esportives, i el suport a les associacions esportives valleres, ha facilitat un turisme esportiu amb esdeveniments esportius a nivell estatal i autonòmic.
- Compromís ha efectuat una gran tasca de promoció de la gastronomia local, amb l'impuls de concursos professionals i amateurs de l'arròs de vigília o la singularitat de la "paella Valldigna".
- El treball, colze a colze, amb les comissions falleres ha fomentat la marca “Sis Falles, Una Festa” i el treball amb la resta d’associacions de festes populars ha generat un turisme festiu i de participació dels visitants, gràcies també a la presencia i promoció en FITUR.
- La reconstrucció i senyalització de les sendes ha posat en marxa la “Ruta dels Sentits”, amb distinció “Sender Blau”, i el turisme de senderisme incrementat amb la Via Verda Carcaixent- Tavernes.
- Sense oblidar el nostre recurs turístic primigeni: platges amb bandera blava i amb les de Q Qualitur graciés a que els últims dotze anys Compromís ha executat el doble d’inversions que en els vint-i-cinc anys anteriors al 2011.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada