L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.056
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 2.228

dijous, 6 de setembre del 2018

Els centres públics de primària i secundària de Tavernes participen en el Programa d'Actuació per a la Millora (PAM) de la Conselleria.


1 Els quatre centres públics de Tavernes (en la imatge el CEIP Magraner) participaran en el Programa d'Actuació per a la Millora (PAM), segons ha donat a conéixer la Conselleria d'Educació dirigida pel conseller Vicent Marzà, de Compromís.

Aquest programa es desenvolupara durant el curs 2018/19, amb més de mil professors de reforç., i comprén un conjunt de recursos i eines que des de la inclusió en les aules pretén acabar amb el fracàs i l'abandó escolar de manera que tots els alumnes puguen aconseguir el nivell acadèmic. 


El llistat general publicat al Diari de la Generalitat informa del total de col·legis publicos que han obtingut hores docents per a desenvolupar Pedagogia Terapèutica (PT), Audició i Llenguatge (AyL), Tutoria i altres continguts que fomenten la integració en les aules. Entre aquests centres es troben els col·legis publicos de Tavernes, tal com es pot consultar en la imatge que oferim.

El programa PAM implicarà sobre un miler de docents i es incorporarà a partir de setembre en els col·legis públics d'educació Infantil i Primària (CEIP). 


Els instituts d'Educació Secundària (IES) poden optar al programa PAM i també comptaran amb hores addicionals de professorat. Els grups previstos en el  Programa de Millora de l'Aprenentatge i del Rendiment (PMAR), en 3r. de l'ESO treballaran les matèries agrupades en àmbits acadèmics i  el de reforç en 4t. (PR4), tindrà com a objectivo aconseguir que els alumnes que presenten dificultats educatives puguen obtenir el graduat i finalitzar l'educació obligatòria.

El PAM inclou el Programa d'Aula Compartida (PAC) i mesures educatives per als alumnes repetidors i de compensació educativa, així com altres activitats de reforç.

Amb aquestes mesures, es compleixen les expectatives del conseller Vicent Marzà que el mes de  maig ja va anunciar que el curs 2018-19 serà el de més més docents en l'ensenyament públic amb un total de 55.300 professors.