L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 2.395
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 26.374

dissabte, 24 de març del 2012

Toxo i Méndez acusen les comunitats del PP de "bloquejar" acords en serveis mínims



Els secretaris generals de Comissions Obreres i UGT, Ignacio Fernández Toxo i Cándido Méndez, respectivament, acusen les comunitats autònomes del PP d'estar "bloquejant" els acords per fixar els serveis  mínims en la vaga del pròxim 29 de març.

Toxo i Méndez han criticat que Rajoy "seguix al peu de la lletra" les propostes que "no convenen a Espanya" de la cancellera alemanya Angela Merkel, però no les que "sí convenen", com és mantindre el diàleg social. Han indicat així que la dirigent alemanya s'ha reunit amb representants de sindicats espanyols. 

 Els líders de CCOO i UGT han recriminat a Rajoy que no s'haja reunit amb ells i han advertit que la vaga no serà la fi de les mobilitzacions.  Han llançat al Govern el missatge que està "a temps d'evitar la prolongació del conflicte" doncs, el 29, hi ha "una nova oportunitat de reconduir la situació al terreny del diàleg social".
-

3 comentaris:

Anònim ha dit...

A LA VAGA GENERAL PER LA DIGNITAT LABORAL. VISCA LA VALLDIGNA. VISCA JORDI JUAN. VISQUEN TOTS ELS TREBALLADORS I TREBALLADORES QUE APORTEN PER UN MÓN MÉS HUMÀ. Que caiguen tots els esquirols que ens volen fer esclaus dels mercats internacionals, tots els que es volen aprofitar de l'esforç, dels diners, de la lluita de les classes populars que tinguen el pitjor que la vida els puga desitjar.

Anònim ha dit...

A mi em voran mal els meus jefes, pero fare vaga ja que els meus pares sempre m'ho han ensenyat." Ningú no et donarà res si tu no ho agarres" I una forma es esta, anar a la vaga i pensar que tinc tota una vida lliure per davant.
No vull deixar a la meua gent, igual que no m'agrada que em deixen.
Quan tenim un problema si que acudim d'immediat als sindicats, ara no els podem deixar.

Anònim ha dit...

Tots els que alabeu la dignitat laboral, espere estigau a les properes vagues, siguen contra l'empresa que siga. potser la pròxima siga a l'empresa més gran de Tavernes, i no em referisc a FG.