L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.836
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:4.135

dijous, 13 de maig del 2021

La Regidoria d'Educació organitza uns tallers d'animació lectora en els centres educatius de Tavernes

 
La regidoria d'Educació que dirigeix Anna Bellver, de Compromís, ha organitzat per a l'alumnat de segon i tercer cicle d'Educació Primària dels centres educatius de Tavernes uns tallers d'animació lectora.
 
La mateixa Anna Bellver ha indicat que l'objectiu és " potenciar el desig de llegir, descobrir el llibre i desenvolupar  i millorar l'habilitat lectora en els menuts perquè, amb el temps,  els xiquetes i les xiquetes convertesquen la lectura  en una activitat lliure i autònom".
 
 

El taller aplica així mateix com a activitat la creació de microcontes com a aplicació de les diferents tècniques de lectura però allò que resulta més interessant "és el foment de l'interés per la lectura i pels llibres, com a instrument de desenvolupar la imaginació i creativitat, a més d'aprendre a interioritzar la lectura i potenciar les competències lingüístiques i comunicatives".
 
La regidora, docent de professió, recordava que l'habit lector s'adquireix en la infantesa, d'ací la importància de treballar i fomentar en l'aula activitats que giren al voltant dels contes i llibres.
 
 
A més a més, hi ha altres beneficis que afecten el propi desenvolupament personal dels alumnes com són el formar lectors crítics que reflexionen sobre els valors i actituds que transmeten els llibres a més d'ampliar els horitzons culturals