Santi Escrivà, president d’ACEPLAT Aceplat (Associació de Comerciants i Empresaris de la Platja de Tavernes) considera que la celebració de festivals pot aconseguir un increment del 20% en la facturació del sector hostaler i botigues, tal como publica avui Las Provincias.
Un comentari que també va sorgir ahir dijous, durant el transcurs de l'enregistrament d’un programa de “La 6” en la Goleta i afirmava que el seu local ha havia començat a notar l’efecte del “Mediterrània Festival” que s'inicia hui divendres perquè ahir dijous estava més ple del que era habitual.
Un comentari que també va sorgir ahir dijous, durant el transcurs de l'enregistrament d’un programa de “La 6” en la Goleta i afirmava que el seu local ha havia començat a notar l’efecte del “Mediterrània Festival” que s'inicia hui divendres perquè ahir dijous estava més ple del que era habitual.
En l'entrevista en "La 6" es va parlar de la situació de la Goleta i del perjudici que pot causar al turisme, però ja fora de càmera i en comentar l'inici del Mediterránea festival, també va parlar dels beneficis que donen els festivals en Tavernes. El president d’ACEPLAT, propietari del Restaurant Macario en la platja, assenyalava que aquest últim esdeveniment, el Mediterránea Festival, dóna una empenta al final de la temporada estival, amb la qual cosa beneficia i produeix un impacte positiu en el sector de l’hostaleria de la platja de Tavernes.
Mediterránea Festival que s'inicia avui |
Fins i tot, en parlar de xifres, considerava que s'aconsegueix beneficis, una afirmació que ha manifestat també a "Las Provincias" que publica avui la concreció del 20% en la facturació i beneficia augment és més beneficiós en locals xicotets.
Unes opinions de Santi Escrivà que, com a propietari hostaler, pensem que coneix bé el sector, i que també recull en la seua edició de hui Les Províncies on el president concreta i confirma que durant els dies dels concerts, pot arribar a un augment en la recaptació de 3.000 euros per establiment.
Tot seguint la línia de les manifestacions en el mateix sentit que ja va realitzar al final de la temporada estiuenca passada, quan també va considerar l'impacte econòmic molt positiu: el president d’ACEPLAT s'ha reafirmat a favor d'uns esdeveniments, els festivals, que reuneixen milers de visitants a la nostra platja, i que tenen un impacte econòmic positiu en el sector.
I és que no podem oblidar que el muntatge dels festivals, especialment l’Iboga Summer i el Mediterrània Festival amb milers i milers d’assistents, implica abans de la celebració l’estada de molts treballadors per a preparar l'espai, també de l’organització i fins i tot del personal de muntatge, amb la qual cosa ja comença a donar el seu benefici en els restaurants i bars pròxims a la seua ubicació.
Iboga Festival |
No hi ha dubte que a més del benefici econòmic per a l’hostaleria i el donar vida i ser motiu d'atractiu per a la platja, hi ha també com a benefici afegit la propaganda i la difusió a nivell nacional de Tavernes i la platja que donen aquests espectacles, amb la qual cosa hi ha un estalvi en les campanyes de promoció nacional de la platja.
En aquest cas són les organitzacions de festivals, i nomes cal vore els seus webs i el facebook amb l'explicació del lloc i bondats de Tavernes i la platja, o el mateix boca a boca dels assistentes lloant la nostra platja, qui son els millors difusors de les bondats de la nostra platja i el nostre territori. I eixos webs i facebook són seguits per milers i milers d'internautes.
En aquest cas són les organitzacions de festivals, i nomes cal vore els seus webs i el facebook amb l'explicació del lloc i bondats de Tavernes i la platja, o el mateix boca a boca dels assistentes lloant la nostra platja, qui son els millors difusors de les bondats de la nostra platja i el nostre territori. I eixos webs i facebook són seguits per milers i milers d'internautes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada