L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.717
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 33.776

dimarts, 16 de juliol del 2019

PLENARI EXTRAORDINARI JULIOL 2019: S'aprova l'organització política de l'Ajuntament


El consistori valler va celebrar ahir una sessió extraordinària que va servir per aprovar l’organització política de l’Ajuntament, cosa que es feia pràcticament per unanimitat. Nomes divergències i vot en contra de l’Esquerra sobre el nombre de regidors que ha d’exercir les seues funcions amb dedicació parcial o exclusiva i les retribucions.

L’únic punt de l’ordre de dia que va ser més problemàtic va ser el que havia d’aprovar el nombre, característiques i retribucions del personal eventual, cas del gabinet de premsa municipal, on el PP va presentar una esmena en el sentit que el nomenament de responsable del gabinet de premsa de l’Ajuntament, s’hauria de fer amb consens i coneixement de tots els grups municipals, esmena que va ser aprovada i va passar a formar part de les resolució.

Quan als demés punts, va haver unanimitat en la decisió. Són els punts que tractaven de:

a) sobre les sessions plenàries


b) nombre i membres que integraran les comissions municipals, que passen a ser cinc comissions en l’actual legislatura

 c) representants de l’Ajuntament en altres organismes

d) les quantitats a percebre per assistència a plenaris, comissions i altres òrgans municipals 

Sobre tots aquests punts, i de manera més detallada, anirem informant en pròximes notícies.