L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 2.395
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 26.374

divendres, 26 d’octubre del 2018

El valler Ramon David Alvarez campió d'Espanya de marxa nòrdica


El valler Ramon David Alvarez, que milita en el club La Llebre-Alpesa es va proclamar campió d'Espanya de marxa nòrdica a Lloret de Vistalegre (Mallorca) culminant així una gran temporada. L'atleta va participar en la prova formant part de la Selecció Valenciana de FEMECV.

Cal remarcar que, a més d'aquest campionat, va aconseguir un segon lloc en proves a Sant Sebastià i a Sevilla.

Ramón Álvarez porta relativament poc de temps en aquesta modalitat, des de principi d'any i segons va manifestar al final la cursa es va desenvolupar com ell desitjava. “Vaig trobar el meu lloc en els primers metres i vaig posar el meu ritme controlant que no m’agafaren el rebuf