L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.063
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 1.063

dilluns, 14 d’octubre del 2013

Les ofertes del lloguer d'un local per a la Policia Local: Expliquem, aclararim, informem... i sobre tot, ni mentim ni manipulem. Això ho deixem per a "ells".



Llegim en el web de l’Ajuntament que s’ha obert el termini fins el dia 22 perquè es presenten ofertes per llogar un local on instal·lar les dependències de la Policia Local. L’import màxim de 2.700 euros mensuals, impostos exclosos, que es pot millorar a la baixa i es preveu una contracte de cinc anys que tinga un import de 196.020 €, IVA inclòs.

El local tindrà una superfície útil mínima interior de 800 m2 per a usos administratiu i magatzem i una superfície exterior com a mínim de 230 m per aparcament i serveis bàsics d’aigua, llum, clavegueram i telèfon. Dins del recinte  disposarà de zona coberta i tancada d’estacionament dels vehicles policials (6 cotxes i 4 motos) i una altra zona coberta i tancada per a dipòsit municipal de vehicles que s’emporta la grua i accés per una porta independent de les oficines policials

Les ofertes han de complir determinades condicions, com que el local tinga  un taulell de despatx per a atenció i recepció de ciutadans; despatx per a agents, l’oficial i l’inspector; despatx per a oficines de prefectura;  un altre per atenció de víctimes de violència de gènere i menors;  despatx de prefectura, amb espai per a taula de treball i taula de reunions per a 10 persones; magatzem per al vestuari policial, material policial i arxiu d’expedients policials; sala multiusos amb capacitat mínima per a 30 persones; un armer en dependència independent i com no vestuari, amb WC i dutxa, separat per sexes, un magatzem per a la senyalització eventual i un WC per a visitants.

Avantatges de l’operació
Hem estat investigant el tema i preguntant, perquè ací ningú de l’equip de La Cotorra publica una coma que no estiga contrastada i confirmada, i totes les fonts han coincidit a dir que a Tavernes cal un local que, separat de l’Ajuntament,  siga un veritable retén de la Policia Local com tenen ciutats amb un pes demogràfic com la nostra.

I ens han parlat d’una sèrie d’avantatges, el primer descongestionar l’actual Ajuntament, car 50 agents policials passaran a les noves dependències i deixaran lliure espai. També implica una millora en l’atenció al ciutadà que vora com totes les gestions relacionades amb la policia local, siguen del caire que siguen, es resoldran en un únic lloc i no, com passa ara, que han de passar de despatx en despatx en estar dispersats les oficines policials dins de l’Ajuntament.

Els agents, no cal ni dir-ho, trobaran tot el que cal per a la millora del servei i atenció al ciutadà, sense oblidar que “temes sensibles” com és el cas de l’armer o relacionats amb expedients policials restringits queden més controlats. 

I una avantatge més per als ciutadans: en cas de retirada de vehicle per la grua no s’hauran de desplaçar fora del poble, a varis km del nucli urbà, cosa que si no tenen cotxe fan ara en taxi o han de recórrer a l’ajuda familiar o d’un amic.

I com no els de sempre... que ni fan ni deixen fer!

Aquest projecte, que no presenta més que avantatges i que ha estat molt ben rebut per la policia local, ha estat criticat, vilipendiat i rebutjat pels sectors afins del PP i altres sectors. 

¿En base a què? Acusen al govern de voler gastar-se 2.700 € sense dir res dels avantatges, de les necessitats del servei, de l’atenció al ciutadà, de dotar als cossos de seguretat local de les millores que els cal, etc. D’això ni en parlen i ni els importa.

Però com sempre, ens toca desmuntar i denunciar les manipulacions, i ho fem dient primer que res que no és com ho volen vendre. Ni paregut perquè... 

1)¿Sabieu que l’Ajuntament de Tavernes ja fa la despesa tots els mesos gràcies a un conveni firmat per l’anterior corporació? 

2)¿Sabieu que l’Ajuntament de Tavernes, des de molts anys i amb governs del PP, fa tots els mesos una despesa de 3.300’31 euros (mensual) només pel lloguer del terreny on diposita els cotxes que retira la grua? 

O siga i en poques paraules: el govern actual sap que paga 3.300 euros només pel lloguer dels terrenys en el Masalari i ha decidit amb tot l’encert i coneixement del món que es destine per un local dins del poble. Però no un local qualsevol, sinó un que  reuneix les condicions per servir de retén policial i dipòsit. ¡Chapeau, dirien els francesos! Això és de trellat! Això és pensar amb el cap! Es noten les matemàtiques!. 

Doncs bé, això tan simple i senzill no ho van vore els governs anteriors. I ara, que el govern municipal pense, racionalitce els recursos i les despeses, és considerat un pecat greu pels sectors pròxims a l’oposició, que segur ni saben (o no volen saber) que els pressupostos contemplen des de fa molts anys eixos 3.300 euros. En concret ho paguem des de l’any 2000, ens diuen.

Però és que hi ha més: ens diuen que en anteriors legislatures l’Ajuntament pagava més perquè el preu incloïa el lloguer del terreny en el Massalari i el servei de grua per retirar el vehicle. Va ser en la legislatura passada quan en vore com se’n pujava barbaritats el cost, es va decidir separar-lo: 3.300 euros del lloguer i pagar a banda per la retirada de cada vehicle (¿40 euros cadascun?).

Ja teniu prou elements per reflexionar. Cadascú que en traga la conclusió de qui treballa pel poble i defensa els interessos de Tavernes i qui uns altres diferents.
-

38 comentaris:

Anònim ha dit...

Si ja teniu el lloc i debades!
El Parking municipal!

La Cotorra de la Vall ha dit...

Home....! Pensa-ho bé!
Allí com a diposit no estaria gens malament, pero tot el demés que diguem, no sembla bon lloc.
Ara està bé això que la gent done alternatives.

Anònim ha dit...

El que dius està be però:
Per què el govern no ha fet una nota de premsa explicant els motius de buscar un nou local per a la policia i, de paso, donar publicitat perquè es puguen oferir molts locals i poder triar?
Quin serà el cost de instalar a la policia en el nou local i quins seràn els costos fixes de funcionament i de personal?
Es veritat que l'opossició s'ha enterat pel BOPV?
Algú pot fer alguna aclaració?
Gracies.

Anònim ha dit...

Per què llogar i no comprar o llogar amb opció de compra? Si és necesari un nou local hi ha que buscar una solució definitiva i no per al temps que dure el lloguer.

Anònim ha dit...

Més publicitat que posar en el web de Tavernes i en el butlleti i si damunt s'avisa a les persones i empreses que poden oferir els locals que tinguen allò que s'indica en les bases no crec siga posible.

I quan a les demes preguntes, jo les considere una bajanada sense trellat si els agents son els mateixos i les oficines les mateixes unificades en un local.

I sobre si l'oposicio s'ha enterat... encara sort que s'ha enterat, perque per lo poc que es preocupen. Igual resulta que ho van aprovar en un ple i no s'han enterat, ves a saber, més preocupas que estan fent mocions de censura i plens extraordinaris i urgents en agost.

Si haguerem estat pagant eixos diners quatre o cins anys mes com portem des de fa molts anys no haurieu obert la boca i ara tots son pegues. No hi ha trellat en l'oposició: no diuen res que es gastan 3300 euros i quan els optimitzes es posen fets unes fieres criticones.

Anònim ha dit...

Alaaaa, com és nota que la cotorra ha colpejat a les gavines! Lloguer, compra... I dels més de 3.000 euros mensuals per deixar vehicles? Ara menys diners i tot avantatges. Que passa, que com els peperos no s'han parat a gestionar com cal, no saben com defensar-los.
Pp=impresentables

Anònim ha dit...

És bona la idea del parking.Es centric, hi ha espai suficient i generaria ingresos per al parking en lloc de pagar a MGM o pagar el lloguer d'un local.
Estalviem despeses i aumentem ingresos.
El parking estaria obert i vigilat les 24h i els 365 dies de l'any.
Per què no ho ha dit nigú abans?

La Cotorra de la Vall ha dit...

Pensem que la cosa és més seriosa i alhora de propostes com esta cal reflexionar un poc sobre la idoneitat d'ubicar en un aparcament municipal i en un subterrani a 50 agents de la policia local, totes les seues oficines, tot l'armer, vestidors, despatx d'atenció al ciutada, sala de reunions quan cal planificar un tema global de protecció, cas d'incendis, inundacions, etc.

A nosaltres eixa idea ens sembla, per no dir res més fort, totalment descabellada i inadequada.
I no anem a entrar en el joc d'un debat esteril i que no aporta res. Per tant no anem a publicar res sobre eixa proposta.

Aclarim ha dit...

Alguns el que diguem , quede clar, es que , primer sí es necesaari però no es d'urgent necessitat, i segòn si es fà el llogar es tirar els diners a un pou , perquè no comprar ?

Anònim ha dit...

Per que ajuntar deposit de cotxes i oficines de la policia? Els cotxes en el pàrquing i les oficines de la policia en un altre local com puga ser els del Vergeret o l'antic jutjat de pau.
Més estalvi encara.

Anònim ha dit...

El problema és que ni hi ha debat a l'ajuntament ni hi ha participació cuitadana real. Algú, els d'ara i els d'abans que quede clar, te una idea i no hi ha debat per aportar propostes.

La Cotorra de la Vall ha dit...

No hi ha pitjor sord que el que no vol escoltar o sentir.

No és: "si es fa", sinó que està ben clar que després de llegir el que publiquem "s'està fent" i per conveni amb l'empresades de l'any 2.000.

O siga el que fa o vol fer el govern actual és amb els mateixos o menys diners si va a la baixa la cosa, aplicar-los a un servei més complet i que siga, no només "deixador" de cotxes de grua, sino un lloc que servesca de retén amb tots els serveis que cal a una policia local d'una ciutat com Tavernes.

Perquè no es compra? Suposem que ho tindran també contemplat que tontos no són, però així i tot ara és una bona pregunta que arriba tard: l'hauries d'haver fet o s'hauria d'haver fet ja fa anys, quant el PP nadava en l'abundancia arreplegant diners de tot (IBIS pujats al 200%, plusvalues de Marenys 2A...).

A Gandia - allí bufen en caldo gelat encara que deuen 200 milions d'euros - ho volen comprar i ve a costar el local sobre 1'2 milions d'euros si no ens falla la memòria. No cal ni dir-ho: Inassumible per a l'Ajuntament de Tavernes després la situació que ha deixat el PP.

I per tant el govern pensa fer el que fan totes les families normals: si no podem comprar un pis, es va de de llogat amb l'esperança de poder comprar quant vinguen temps millors. I no crec que tu conceptues això si ho fa una familia de tirar els diners.



Anònim ha dit...

Esta clar que no voleu tindre en compte la gestió despilfarradora de manolet i PP. Desvieu l'atenció en comprar, quan no hi ha un euro, o soterrar a la policia en la gran obra del parking de manolete.
Res voleu dir de la despesa despilfarradora i que es pretén millorar servicis al menor cost possible.
Pp=impresentables

l'aclaridor ha dit...

Quant parle de si es fà parle del que vol fer l'actual govern, no del que ja s'està fent . I si pots pagar 3000 euros de lloguer els pots pagar igual per a fer font a una cuota bancaria, la despesa es la mateixa amb la diferència de que amb una es adquirix propieat pública i en altra no rés .

Anònim ha dit...

Jo supose que es pretén que estiga junt a les oficines de la policia local el diposit de cotxes per moltes raons, però majorment seran eficiencia i millor atencio i servei al ciutada.
A banda que la policia necessita també lloc per als seus vehicles i en un lloc poden estar tots, hi ha una raó més important per a mi, i pregunte ¿Que vols que passe com ara? Els cotxes que s'emporta la grua en un lloc i on es gestionen els papers i tot el demes en un altre a uns quants km.
Igual que ara que tot son mal de caps i problemes vols que no canvie això?.
Estes coses son per a deixar-les a qui ho entén, i jo pense que els tecnics municipals hauran pensat, comprovat com ho fan en altres lloc i decidit el millor per als veïns.
Ara, lo bo del cas es que quant han estat els altres no fent res i tenint un servi de merda, ara que es vol millorar tot el que busqueu son problemes.
Lamentable.

Anònim ha dit...

Una solución intermedia para no seguir pagando alquiler en el Massalari y tampoco pagarlo ahora en otro local podría ser utilizar una parte del párquing para depósito y mientras no se pueda comprar, que sería mejor opción .seguir alquilando me parece un parcheo pués además no creo que ningún local cumpla con todo lo que señaláis y por tanto habría que invertir en adecuarlo y eso también sería tirar el dinero , salvo que se haga un alquiler con opción de compra y se comprara al final .

Anònim ha dit...

un sitio que podria se bueno es el almacen de los hermanos grau en la avenida de marjaletes tienen parquin y para hacer las oficinas en el antiguo local donde estaba el supermercado dia

Anònim ha dit...

"aclaridor" no aclarisques tant als altres, aclarix-te tu primer i escriu i parla amb coneixement de causa:

L'Ajuntament de Tavernes NO POT FER PRESTECS fins que no es sanege. És una de les condicions que ha posat l'Estat i el Govern de Rajoy en el Pla d'Ajust. Ni contractar més personal, nomes policia local.
¿Tu per què creus que no s'esta invertint més en obres? Això ho ha explicat en la Casa de la Cultura tant l'alcalde com el regidor d'Hisenda, s'ha dit en mil llocs i condicions i no ho voleu entendre: TENIEM UN AJUNTAMENT EN LA BANCARROTA I si for una empresa privada hauria fet un ERE fa temps i la majoria de treballadors al carrer. I no han tirat a ningú, això hi ha molt de treballador que ni ho valora, i estan aguantat el tipo i damunt poc a poc estem eixint de la bancarrota a pesar de totes les trevetes que posa el PP que no ajude res a pesar de ser el gran culpable de la situació.

NO ES POT COMPRAR RES. NO ES POT COMPRAR UN LOCAL. NO ES PODEN FER PRESTECS PER INVERSIONS NI PER A RES.
Per tant, queda el lloguer, el que ara tenim, i continuar pagant com estavem, millorant lo que hi havia, com es vol fer.

A vore si ho entens ara.

Anònim ha dit...

Per que no ha explicat el gabinet de premsa els motius que han portat a l'ajuntament a prendre la decisió de llogar un local per a instal·lar les dependències de la policia local?

Si ho haguera explicat, que encara no ho ha fet, no ens haguérem assabentat per altres blogs que es dediquen a criticar el govern.

Trobe a faltar una nota oficial en lloc de tindre que enterar-me de forma extraoficial dels motius de buscar un nou local per a la policia

En este cas ha fallat la comunicació oficial de l'ajuntament.

Anònim ha dit...

Jo no pense igual. Hi ha centenars de coses que es publiciten en la web a nivell de contractes i no s'han informat mai, ni en esta ni en la passada legislatura.

Supose que s'informara amb totes les concrecions quan la contractació i el canvi vaja endavant i vaja a fer-se segur, que igual ningú l'interessa, encara que hui parlant amb un regidor ja m'ha dit que com a mínim, ara mateix hi ha quatre empreses del poble que tenen local que han dit volen participar.

Anònim ha dit...

Està clar que tan sols es critica la decisió i no es pensa en el fet.
Utilitzar el parking com a reté policial és una aberració. I fer un reté i gastar el parking com a dipòsit, altra. Si pensem que la custodia requerix una persona al reté i altra al presumpte dipòsit al parking, és duplicar les persones que fan falta i els recursos materials.
Per altra banda, està més que clar el total del que es parla: 3.300 per un dipòsit al massalari o menys per dipòsit i reté dins el casc urbà. Vinga va! Pregunteu a Manolete que ell té ben clar que ´9 són més que 8.
PP=impresentables i poc trellat

Anònim ha dit...

Com han calculat el preu del lloguer de la nau? És curios que siga molt paregut a del solar de Masalari.

La Cotorra de la Vall ha dit...

Torna a llegir la notícia que està explicat.

Anònim ha dit...

M'ha dit un pepero que el concurs és un "traje a medida" que ha preparat Borràs i que l'Ajuntament ja te fets els planols de com quedarà el local. Quantes mentides compten.
Critica que algo queda

Anònim ha dit...

Soc el del primer anònim, i amb més de vint comentaris, només aplegant al sisé, ja van eixint amb les gavines i demés monsergues. Com agrada polititzar-ho tot.
Per a mí:
Opció 1: Dipòsit al pàrking i dependències policials actuals. La més barata, ens estalviem 3.000 € del Massalari.
Opció 2: Tal com està ara. Còmoda, però cara.
Opció 3: La que sembla tenir en ment el govern. Ni ho soluciona a llarg plaç ni la més barata.
Com vegeu, no he parlat res de partits, si alguna opció és viable tècnicament o no, que preparen els informes els tècnics i després que es vote al plenari.

Anònim ha dit...

A mi em sembla una solemne bestiesa l'opció A. I no vaig a entrar en detalls, nomes el faré una pregunta:¿Tu posaries el cuartel de la Guardia Civil en l'aparcament? Simplement vull que penses en el lloc i que penses que hi ha menys agents de la Guardia Civil que els que tenim en la policia local.
Sobre la tercera opció. Hi ha gent que no vol enterar-se, i tu pareixes un d'ells, que el govern l'unica opcio que té es que els 3.300 euros que es paguen des de l'any 2000 tinguen el maxim rendiment.

Per últim, realment digueu en serio que despatxos, atenció al ciutada, oficines, armeria, vestidors, sala de reunions dels agents els posen en un aparcament subterrani. Pensava que la gent del poble tenia més trellat.

El primer altra vegada ha dit...

No sé a qué vé la Guardia civil en tot açò. No té perque posar cap cartell al pàrking si només és un dipòsit municipal.Si hi ha molt de lloc al pàrking que no s'utilitza o no interesa que s'utilitze, s'adequa i en pau, tant en els espais com en els accessos, això ho haurien de dir els tècnics, no cap polític ni palmero.
Tampoc entenc com sembla que vols dir que l'Ajuntament està obligat a gastar-se els diners del Massalari. Si s'els estalviem no serà millor?
Per últim, no barreges ni pluralitzes, no em claves en cap corrent de pensament política, jo sols parles de possibilitats tècniques, i no dic res de clavar dependències al pàrking en les meues opcions, si lliges bé, voràs com dic "Opció 1: Dipòsit al pàrking i dependències policials ACTUALS." Per cert, a les dependències actuals a l'Ajuntament també hi ha soterrani, inclòs el saló de plenaris i no pasa res. Si el pàrking soterrani s'adequa, passarien a ser pàrking+dependències soterrànies independents, i no pàrking.
Pensava que la gent del poble discutia objectivament, no en clau partidista, com sembla que el pàrking no siga del poble (per a mal o per a bé) i siga tema tabú-PP.
Deixeu-se de bovades i posseu-se tots a pensar i treballar!!

Anònim ha dit...

Jo em quede amb el diposit de cotxes al parking, la policia a l'ajuntament i els 3.000 €/mes del lloguer a la butxaca de l'ajuntament.
Ja vindran temps millors.

Anònim ha dit...

No tens idea del que parles. No t'interessa llegir l'article ni els comentaris de trellat. Un dipòsit de vehicles en un parking subterrani? No saps de què estàs parlant. Oficines de policia actuals? Poc t'importa l'atenció al ciutadà i res la plantilla de policia.
L'opció del govern és eficient, les teues són clarament partidistes, i és típic que ho negues.

Anònim ha dit...

Per què diu hui el Levante que "El gobierno de Tavernes se plantea el traslado del retén de la Policía Local"?
No està ja clar que van a un nou lloc?
No entenc res.

La Cotorra de la Vall ha dit...

Potser siga perquè si no hi ha ofertes de locals no hi haurà res del projecte.

I pensem que tot el projectes està ben clar i hi ha poc a entendre:

Des del 2000, cosa que sembla que ningú coneixia o era millor callar i no dir res, l'Ajuntament es gasta uns diners per tindre un espai on deixar els vehicles que s'emporta la grua o els abandonats en la via pública.

El govern pretén que eixos diners siguen més profitosos i a més de servir per a tindre un solar i deixar el cotxes, servesquen per tindre un local que s'use de reten i tots els serveis de la Policia local.

No hi ha més.

MGM ha dit...

Des de la societat MGM, com actuals adjudicataris del contracte pel servici de grua i dipòsit municipal amb l’Ajuntament de Tavernes , per al•lusió, volem informar al poble de Tavernes de la Valldigna, i a la cotorra de la Vall, basant-nos en unes dades reals, del que la Cotorra de la Vall no ha volgut averiguar abans de parlar. Cal donar-hi sempre una informació vertadera als ciutadans, i no justificar-se a espenses de empreses com la nostra, de les seues accions polítiques.
En primer lloc, este Ajuntament ha estat publicant les licitacions per a contractar amb qualsevol empresa del poble que estiguera disposada a oferir-li els seus serveis de retirada de vehicles i dipòsit municipal, vigilat les 24h del dia, no des del 2000, com han dit, sinó des de l’any 1996; i fins al 2004, EL PREU FACTURAT A L’AJUNTAMENT PER LA CUSTÒDIA D’UN TURISME AL DIPÒSIT ERA DE 5’18€/DIA, a banda del servei de grua pel trasllat fins el dipòsit que era de 33,67€, imports que mai han segut una despesa per a l’Ajuntament, doncs com tots sabem, aquest sempre li’l ha repercutit al ciutadà per a poder arreplegar el seu vehicle.
Posteriorment, i degut a la gran quantitat de vehicles que es traslladaven al dipòsit, en l’Ajuntament van creure convenient canviar les bases econòmiques del següent contracte del 2007, i en lloc de cobrar l’estància per vehicle, van posar un preu fixe per la estància de tots els vehicles que arrossegarem al dipòsit, que en l’actualitat és de 2.737,15€ MENSUALS, I NO DE 3.300€, COM DIUEN (Cal recordar de nou que en l’actualitat l’Ajuntament seguix repercutint les estàncies al ciutadà propietari del vehicle abans de arreplegar-lo
Cal aclarir que NO SE LI FACTURA A AQUEST AJUNTAMENT “EL LLOGUER D’UN TERRENY”, tal com haveu dit, SINÓ QUE SE LI FACTURA EL “SERVICI DE DIPÒSIT MUNICIPAL”, 2.000 m2, amb llum, aigua i telèfon, vallat, i vigilat sempre per una persona, les 24 hores del dia, encarregant-nos de entregar-li al ciutadà el seu vehicle a qualsevol hora, siga festiva o nocturna. Tot aquest servici no s’anomena ”lloger d’un terreny”, ni es pot valorar mai igual, sinó compten vostes el que els costaria llogar 3 persones, cadascú 8 hores, per estar a la disposició del dipòsit les 24 hores del dia, 365 dies a l’any, inclosos els festius. Ací es valora el lloc, les instalacions, la assegurança de R.C, els recursos humans necessaris , i tot el que correspon per a efectuar el servici de dipòsit municipal de Tavernes de la Valldigna.

La Cotorra de la Vall ha dit...

Agraïm els aclariments.
De tota manera nosaltres també volem aclarir que no tenim res en contra l'empresa ni hem fet cap valoracio del servei, i si hem fet alguna vegada menció a l'empresa, sense citar el nom, ha estat necessari al redactar.
Ja hauran observat que amb la informació simplement volem informar del que pretén l'Ajuntament fer, sense entrar en altres consideracions, que no es cosa nostra.
De tota manera, repetim que els agraïm la informació i quedem a la seua disposició.

Anònim ha dit...

Algú s’ha molestat en llegir-se les bases de la licitació del local que es va a llogar? Jo si que me les he llegit, i és molt important que tots els ciutadans del poble sàpien que en els 2.700€/mes sols es pagarà el lloguer d’un local per a llevar la policía local de l’Ajuntament, però sense ninguna instal.lació feta dins. En quins diners pensa pagar aquest Ajuntament la inversió que caldrà fer en aquest local després per a convertir-lo en retén municipal, amb totes les instal.lacions? s’ha de posar després tot açò:
- Taulell de despatx per a atenció i recepció de ciutadans.
- Despatx per a agents (dos agents).
- Despatx per a l’oficial i l’inspector.
- Despatx per a oficines de prefectura (un oficial i dos agents).
- Despatx per a atenció de víctimes de violència de gènere i menors (2 agents).
- Despatx de prefectura, amb espai per a taula de treball i taula de reunions per a 10 persones.
- Magatzem per al vestuari policial, material policial i arxiu d’expedients policials.
- Sala multiusos (esplai, reunions, menjador, docent, gestió d’emergències…) capacitat mínima per a 30 persones.
- Armer, en dependència independent.
- Vestuari, amb WC i dutxa, separat per sexes.
- Magatzem per a la senyalització eventual (estacionament prohibit, etc.)
- WC per a visitants.

Tot açò tindrà que posar-ho l’Ajuntament després de llogar-lo, i a més a més, signarà el contracte de lloguer sols per a 5 anys, prorrogables fins a 9 anys. Vol dir que després de pagar entre tots la morterà de diners que ens costaran totes estes instal.lacions, la inversió se li quedarà a l’amo, i l’Ajuntament es quedarà sense diners i sense reten!!! Els que saben tant de matemàtiques!!

És molt fort! Parlen de que van a estalviar diners al poble, i el que passa ací és molt diferent: Sols es tracta de tirar pel terra el que els altres abans han fet, deient mentides i sense contrastar la informació abans, i lluny de solucionar els problemes del poble de primera necessitat, cada dia el poble està més emprenyat com a consequència dels fets dels nostres politics, i a pagar sempre els mateixos, els pobres ciutadans.

Anònim ha dit...

Totes les bestieses que dius en les teus últimes frases tu te les creus?

Tu has copiat MALAMENT allò que el cap de la policia considera que ha de tindre el local, no diu res que obligatoriament ho de dur tot.

Les condicions diuen:

A l'interior de la construcció s’hi
podrà situar el següent contingut:

Ho diu ben clar: S'hi podrà situar
En cap moment diu: Se situarà

De tota manera tornem al de sempre, es pagar el mateix que s'esta pagant per millorar els serveis.

i quant a si cal fer alguna modificació no es precís fer obra:
Hui en dia hi ha panells de fusta per a separar i fer parets. Tot l'Ajuntament els te ara en compte de parets de rajola, i el dia de demà es desmunten i en pau.

No ens aneu a convencer. Pagar lo mateix per quadriplicar els servicis i millorar-los.
Això es el que vos sap malament, que s'estiga treballant bé.

Anònim ha dit...

He olvidat dir-te que tens raó en una cosa:
A pagar els ciutadans.

Si el PP en 12 anys havera fet be les coses i no haguera gastat lo que no tenia ni a mans plenes sense necessitat, pot ser ara no tindriem que pagar tant els vallers.

Estem pagant, i ben pagat, la seua inutil·litat de govern durant anys, això no ho oblides, que el deute i les necessitats que te el poble no les han creat els d'ara. sino el PP que no va solucionar mai res.

Anònim ha dit...

Doncs quan parleu, cal que digau TOTA LA INFORMACIÓ, i què els ciutadans puguen comparar amb totes les dades:
Així doncs, no es tracta sols de llogar un retén més dipòsit municipal per 2.700 euros, sinó que després de pagar el lloguer al mes, també haureu de FER EIXE RETÉN, I AIXÒ VALDRÀ DINERS, QUANTITATS A GASTAR EN UN LLOC QUE QUAN S’ACABE EL CONTRACTE DE LLOGUER POT SER QUE NO ES PUGA APROFITAR JA, perquè WC, dutxes, etc. no se ho podreu endur. Donant-se el cas que la policía local ha estat molt de temps en l’Ajuntament i podría estar altre temps més, i no gastar-nos eixos diners.

En relació al estalvi en les despeses per el dipòsit actual, i llegida la valiosa aclaració que ha fet la empresa adjudicatària, opine que, donat que és sempre l’Ajuntament qui estableix les bases econòmiques per al contracte del dipòsit, haguereu pogut simplement canviar-li les bases de nou en el dipòsit que ara teniu contractat, per tornar-les a deixar com ells t’han dit que les tenien abans amb l’Ajuntament, o siga, que l’Ajuntament abonara sols cada estància de cada vehicle (que en ningún cas seria una despesa per a l’Ajuntament perquè com ells han aclarit, les paga l’amo del vehicle) i no 2.700 euros d’estància al mes. D’eixa manera continuaríeu tinguent el dipòsit municipal, continuaríeu tinguent el retén de policía on està, i SI QUE S’ESTALVIARIEU DINERS, ESTALVIARIEU ELS 2.700 EUROS AL MES.

Amb eixos diners que s’estalviarieu del lloguer del dipòsit, QUE NO NECESITA PAGAR L’AJUNTAMENT i menys en els temps que corren, i tornant al que he dit de què hi han coses de més necessitat en el poble, podría l’Ajuntament plantejar-se el que sí que és una vertadera vegonya per un poble de 18.000 habitants: Fer posible que tots els jóvens que ens desplaçem per a estudiar tots els dies de l’any a València i a Gandia, tinguam un mitjà de desplaçament Tavernes-estació / estació-Tavernes fiable i regular. Si a la empresa privada que porta l’autobus no li es rendible fer tants viatges en l’hivern, i este Ajuntament te que abonar-li una subvenció per que ho faça, doncs que li la done, que no hi haurien diners més ben gastats per l’Ajuntament!!! Estariem facilitant als nostres jovens la educació, i als seus pares el martiri de tindre’ls que portar tots els dies!!! El que no podem permetre és que en el segle XXI encara tingam, en Tavernes, que anar tots en el cotxe a l’estació per a poder desplaçar-nos a estudiar, i si no tenim carnet, o no tenim vehicle, tindre que cridar a amics o familiars per que ens porten a casa, tots els dies!!! Tot això estem sufrint-ho tots els del poble, i este Ajuntament no ha fet, i no fa res per sol.lucionar-ho. Hem anat a parlar amb l’Ajuntament i ens haveu dit que no teniu diners per subvencionar, ni molt menys per posar un autobús, doncs ahí teniu la solució: els 2700 euros que no tindrieu que pagar del lloguer gasteu-vo-ls ahí!!!

Anònim ha dit...

ah!!! ...i no soc del PP!!! ni vols he nomenat, ni tinc res que vore en ninguna força política d'aquest Ajuntament. Sols voldria que en lloc de calfar-vos tots el cap a tothora per tirar-vos pel terra uns i altres, que utilitzareu les energies junts per estalviar tots per el nostre poble, que està plé de ciutadans de bona fe com jo, que paguem els nostres impostos i a canvi esperem que els politics es moguen en una única direcció per conseguir el millor pel nostre poble.