L’alcalde de Tavernes, Sergi Gonzàlez, va aprofitar ahir la visita del ministre de Foment, el valencià Jose Luis Abalos (PSOE), a la variant de Cullera i Favara de la A-38, per lliurar-li un dossier sobre les platges de Tavernes a través de la delegada del Govern Espanyol, Gloria Calero (imatge superior).
Aquesta variant de la A-38, que es construeix en el tram Cullera-Favara, té una part a l’inici construïda dins del terme valler i l’alcalde va estar convidat a aquesta visita de treball que va informar sobre l’estat d’execució de les obres.
L’alcalde Sergi Gonzàlez va aprofitar el temps i l’ocasió per recordar l’estat en que es troba la costa vallers i el greu problema que pateix Tavernes amb la transgressió marina. El dossier lliurat a les autoritats autonòmiques i estatal conté una exhaustiva informació amb imatges de les darrers DANA i quins han estat els efectes sobre la platja.
L’alcalde de Tavernes ha manifestat que confia en que eixe dossier siga com una alarma per a les autoritats i una espenta més en tot el treball que es du a cap des de l’Ajuntament perquè finalment l’Estat Espanyol inicia els treballs d’una solució definitiva.
La variant Cullera-Favara de l’autovia A-38 pas previ a la Tavernes-Xeraco
José Luis Abalos, Ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana - així és el nom complert del ministeri presidit pel valencià- va anunciar ahir la posada en servei del tram Cullera-Favara el pròxim setembre, amb la qual cosa s’eliminarà un dels punts negres més perillosos en la xarxa de carreteres estatals i de majors índexs de mortalitat. Aquest tram ha suposat una inversió de 150 milions d’euros.
La autovia A-38 se inicia a Almussafes, amb l’enllaç amb l’AP-7 en Almussafes i es construeix sobre el que ha estat la N-332, amb la qual cosa modificarà també la nacional al pas pel terme valler en un futur. Fins ara ja està en servei l’enllaç amb l’AP-7, la variant de Sollana, el tram Sollana-Sueca i la variant de Sueca, mentre s’executa la variant Cullera-Favara.
La transformació de la N-332 a A-38, com sempre s’ha dit, continuarà després en el tram Tavernes-Xeraco, unes obres que també han de facilitar l’eliminació del punt negre de l’entrada del Massalari, un altre lloc on els accidents són freqüents i alguns han tingut resultat de morts.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada