L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR : 1.128
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 9.305

dilluns, 7 de març de 2016

Pegats, pegats i més pegats... i a la cua en inversions!

El gran invent del "tercer raïl" per a no invertir en casa nostra
 El Ministeri de Foment havia d'executar en el Corredor Mediterrani una infraestructura ferroviària de segona plataforma amb ample de via europeu per a separar el tràfic de passatgers del de mercaderies.
 
Però al final la solució no ha estat aqueixa sinó que el Ministeri de Foment, amb vistiplau de l'anterior govern del PP, executa un “pegat” , una “solució” consistent en un riel addicional denominat “el tercer fil” que permet que, per una mateixa via, circulen trens d'ample europeu i d'ample ibèric.

En les imatges d'aquest article, presa pels tècnics de conselleria, s'aprecia amb claredat, el que volem dir i la "xapussa" del ministeri.
 
Molts trams inacabats i que havien de ser complets en el 2015
I el resultat com pot ser? Segon l’actual Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori,aqueix tercer fil convertirà el País Valencià en un coll de botella perquè es produirà una “important saturació, en circular tots els trens ja siga d'alta velocitat, de rodalies o de mercaderies per la mateixa via.
 
El govern de Rajoy, es vulga o no es vulga, només ens dóna motius als valencians per a no votar-los en la vida. Perquè, para mes cabreig, aqueix pegat es troba inacabat, i existeixen 28 zones d'intercanvi de vies entre València i Castelló on ni tan sols està instal·lat el tercer fil, i el tram València-Castelló hauria d'estar en funcionament des de 2015.
 
I para més cabreig les xifres evidencien una total d'interès del Govern d'Espanya del PP pel Corredor Mediterrani" i les xifres ho demostren: el Corredor Atlàntic on està obstinat el Govern del PP, amb 1.900 quilòmetres, té una inversió de 339.000 euros per quilòmetre, i en del Mediterrani, que són 2.700 quilòmetres, només 99.000 euros per quilòmetre. És clar que no és el mateix, ni paregut l'interés inversor. Ací com sempre... a la cua!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Pepe Gotera i Otilio ho fan millor