L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.553
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 35.258

dimecres, 2 de març del 2016

El retard en engegar el corredor mediterrani posa en perill la competitivitat exterior dels projectes valencians.

No ho diguem nosaltres sinó que així ho han posat de manifest els representants de la indústria agroalimentària i de l'automoció en la sessió de treball celebrada fa uns dies en la seu de l'Associació Valenciana d'Empresaris (AVE).

El president de la fundació ProAVE i vicepresident primer de Ferrmed, Federico Félix va demanar la finalització "immediata i prioritària del tercer rail" que ha de facilitar la connexió amb l'ample europeu de passatgers i mercaderies. 

Les obres s'han tornat a retardar de forma oficial. Ara, mentre ací es retarden les obres, el ministeri de Foment segueix invertint ¡com no! en els trams que beneficien a Galícia, pàtria de Rajoy i de Pastor, la ministra de Foment.

Així en el tram Zamora-Orense dediquen cinc vegades més que en el valencià, malgrat la gran importància que té el corredor mediterrani per a les exportacions valencianes, les segones de tota Espanya i amb gran pes en el sector de la agroalimentació, així com per a potenciar el turisme.

Les obres, que han de portar també l'alta velocitat fins a Castelló, havien d'haver acabat al desembre de 2015 i ara es contempla com a data de finalització el 30 d'abril. Veurem si és així.