L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.455
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 8.063

dimecres, 9 de desembre del 2015

Compromís-Podemos aposta per la gratuïtat total de l'AP-7 i el Corrredor Mediterrani

Compromís-Podem proposa un nou enfocament de les inversions en infraestructures de mobilitat i transport i la gratuïtat total de l'AP-7. Joan Baldoví, cap de llista per València, ha indicat com a preferents el corredor Mediterrani, el corredor Sagunt-Bilbao, la connexió ferroviària València-Alacant per la costa i completar la xarxa de rodalies ferroviàries d'àmbit autonòmic.

Compromís-Podem creu que ha de cessar la construcció de noves carreteres d'alta capacitat i dedicar els fons públics a la millora dels serveis de rodalies, els ferrocarrils regionals, autonòmics, carrils bici, carrils Bus i VAO d'accés a les ciutats, així com la infraestructura que permeta la ràpida electrificació del transport.

Baldoví ha afirmat que la gratuïtat de l'AP7 lliurarà d'enormes molèsties per a la circulació en ciutats com Oliva, Altea o Benissa i ha criticat que les infraestructures en el territori valencià són "poques, cares, i en molts casos anquilosades en el temps" amb la qual cosa es perjudica àmbits de l'economia com les exportacions o el sector turístic i dificulta la vertebració del territori.

Compromís-Podem considera el ferrocarril com a mitjà prioritari per al transport de mercaderies i de persones i funció de vertebrar el territori estatal i valencià amb la completa electrificació de la xarxa de ferrocarrils de passatgers i mercaderies.

En el cas valencià, assenyalen que el Corredor Mediterrani, i el Corredor Sagunt-Saragossa-Bilbao resulten d'una importància estratègica central. Així mateix, aposten per recuperar el ferrocarril Gandia-Dénia i millorar la comunicació d'Alacant i Múrcia amb València i per un tren regional modern i ràpid entre Oriola i Vinaròs.

A Alacant es volen crear serveis de Rodalies des d'Alacant a Villena i la Vega Baixa, Torrevella i Oriola i connectar l'Aeroport del Altet; recuperar les estacions tancades, desdoblegar i electrificar la línia Alacant-Múrcia, i reobrir el tram de Torrevella, donat el gran creixement turístic d'aquesta zona .

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també vullc.

Anònim ha dit...

I jo, i jo.