L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 2.044
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 23.237

diumenge, 22 de juliol del 2012

Compromís ha tornat a portar la defensa dels transports valencians públics i de qualitat al Congrés dels Diputats.



 
El parlamentari Joan Baldoví ha presentat una proposició no de llei perquè l’Estat invertisca, modernitze i no abandone la línia de ferrocarril que uneix dos importants ciutats de l’interior del País Valencià: Xàtiva i Alcoi.

Baldoví ha ressenyat que “els valencians volem que el govern central demostre si té una voluntat seriosa de millorar els transports públics i la mobilitat de milers de ciutadans i ciutadanes que no volen perdre una línia de ferrocarril amb més de 100 anys d’existència. L’Estat, en compte d’eliminar-la, ha de millorar-la i apostar també amb la connexió d’Alcoi amb Alacant, com també estem reclamant en molts ajuntaments”.

Compromís ha denunciat “la marginació històrica del País Valencià en infraestructures bàsiques” i  continuarà reivindicant les línies Xàtiva-Alcoi, Alcoi-Alacant, Gandia-Oliva-Dénia o Castelló-Vinaròs, per posar-ne alguns exemples de línies que no tenim, que són necessàries i rendibles, no com alguns dels AVE que el PP i el PSOE han fet malbaratant milions i milions d’euros.

Compromís considera que la pretensió del govern central d’eliminar la línia de ferrocarril Xàtiva-Alcoi i substituir-la per autobusos, “seria una errada imperdonable i demostra la mentalitat decimonònica d’un govern sense rumb, ni idees, perquè la línia de ferrocarril el que permet és unir més poble en menys temps, d’una manera ràpida i neta i aprofitant una infraestructura feta des de fa dècades i, per tant, integrada ja al territori”.
-

1 comentari:

Estruch ha dit...

A ells que més es dona el transpotr públic, si van en cotxe oficial i amb xófer, o en amb avió si van lluny : Ai´`o sí, a costa dels nostres lloms butxaca...el transport públic es per a pobrets, home .