L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.992
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:40.187

dilluns, 8 de juny del 2020

El CEIP Sant Miquel compta amb una nova aula del nivell educatiu d’Infantil 2-3 anys


L’Ajuntament de Tavernes ha manifestat la seua satisfacció davant l’habilitació de l’aula del nivell educatiu d’Infantil 2-3 anys al CEIP Sant Miquel, en la barriada del Cambro. Aquest centre educatiu públic està catalogat com a CAES (Centre d’Acció Educativa Singular), amb un 73% d’alumnat de compensació educativa.

La regidora d'Educació, Anna Bellver, de Compromís, has mostrat el seu content per la gestió realitzada i que ha tingut com a resultat final aquesta nova aula per al centre. "És important perquè el tindre l'aula serà un motiu pel qual la gent del barri amb necessitats no haurà de desplaçar-se a altres centres, alhora que també assegura una continuïtat en la matrícula del centre en les etapes posteriors de l'ensenyament". 

Per a la regidora de Compromís, la habilitació d'aquesta nova aula de 2-3 anys resultarà molt positiva perquè donarà una resposta educativa a la diversitat existent en la societat i contribuirà a eliminar les barreres del context que generen desigualtat. És un servei que arribarà a famílies amb escassos recursos econòmics, vulnerables i amb risc d’exclusió, garantint la igualtat de condicions de les famílies entre els dos centres CAES de la localitat.

La incorporació d’una aula del nivell educatiu infantil de 2-3 anys forma part de l’acció preventiva, contribuint al desenvolupament cognitiu i emocional  de l’alumnat donant resposta a la compensació de situacions de risc i esdevé una  oportunitat d’avançar en equitat i inclusió, donant resposta a situacions de vulnerabilitat, afavorint el desenvolupament ple de l’alumnat del nostre municipi.