L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no els comentaris rebuts si considera que aporten novetats, punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb la noticia oferida. Els articles d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR : 533
PÀGINES LLEGIDES EL DARRER MES:
34.894

dissabte, 27 de maig de 2017

L’Ajuntament confirma en nota de premsa que el Servei Especialitzat d’Atenció a les Famílies i la Infància (SEAFI) es presta amb normalitat.



Una reunió amb representants de la Conselleria i Mancomunitat

L’Ajuntament ha confirmat mitjançant una nota de premsa  que el Servei Especialitzat d’Atenció a les Famílies i la Infància (SEAFI) es presta amb normalitat. La mateixa regidora de Serveis Socials, de qui depèn el servei, indica en la nota  que “el servei no ha deixat mai de prestant-se a les famílies, ja que l’equip base de Serveis Socials ha estat proporcionant-lo durant estos mesos”.


La nota de l’Ajuntament ve a ser un desmentit a les noticies publicades en un diari “provincial”  on alguns partits de l’oposició afirmaven que el SEAFI no s’estava donant des de feia mesos. Es dona la circumstància que  la regidora ha assenyalat que ningú havia parlat amb ella per contrastar i confirmar la veracitat de la noticia, amb la qual cosa no s’ajustava a la realitat. 

També s'hi confirma el que s'ha dit en els plenaris municipals els darrers mesos i com explicacions a partits de l’oposició: l’Ajuntament havia iniciat el procés de municipalització del servei, privatitzat per l’anterior govern municipal, i mentre es produïa el canvi de gestió privada a pública el servei l’havia prestat l’equip de base de Serveis Socials.

La regidora, en la nota de premsa, recorda el que ha dit en plenaris: coordinar tot el treball de les tres administracions  implicades ara en el SEAFI (Conselleria, la Mancomunitat de la Safor i l’Ajuntament de Tavernes) per oferir el servei municipalitzat i no de gestió privada con havia fet l’anterior govern, porta un temps de gestions però,  com remarcava en els plenaris, el SEAFI mai ha deixat de prestar-se.

El consistori va aprovar en plenari prestar el SEAFI a través de la Mancomunitat de Municipis de la Safor. Un psicòleg, a jornada completa, i una treballadora social, a mitja jornada,  estan al capdavant del servei. Es dóna la circumstància que en aquests primers mesos de la nova gestió l’equip fins i tot ha estat recolzat per una  psicòloga de Serveis Socials de l’Ajuntament i s'està en fase d'arribar a l'atenció de tots els usuaris, dins de l'aposta municipal de la continuïtat del servei especialitzat des de l'inici.

La nota confirma que el SEAFI ja municipalitzat es presta diàriament, amb normalitat  i  coordinat amb l’equip base de Serveis Socials i un psicòleg habilitat per l’Ajuntament que va començar a treballar l’1 d’abril. Tot això ha implicat un augment de personal en el departament com a conseqüència d’haver declarat l’Ajuntament els serveis socials com a essencials, prioritaris i de caràcter necessari.

El cost del SEAFI és de 55.000 euros, una despesa menor per a l'Ajuntament gràcies a la subvenció de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives. Cal indicar que les gestions de la regidora Noe Alberola han aconseguit que la subvenció del SEAFI passe directament a la Mancomunitat de la Safor, en prestar-se a través d’aquesta entitat, amb la qual cosa Tavernes no ha perdut cap subvenció.

Nota de premsa oficial en aquest enllaç

1 comentari:

Anònim ha dit...

Com sempre anian que viuven de la manipulació i fer mal. Com es podem publicar mentires i no passa res.