La consellera d’Obras Públiques, María José Salvador, s’ha reunit amb representants dels municipis per on travessa l’AP-7 per tal d’estudiar la situació d’aquesta autopista, de la qual el govern valencià demana l’alliberament de peatge en el 2019 com a prioritària i imprescindibles.
El regidor d’Urbanisme, Josep Llácer, ha estat el representant de Tavernes en la reunió, a la qual hi havia també d’Algemesí, Almussafes, Altea, Alzira, Benicarló, Castelló, Cullera, Dénia, El Campello, Gandia, Gata de Gorgos, Oliva, Ondara, Sagunt, Torreblanca, la Vall d'Uixó, Vila-real, Vinarós y Xàbia.
La Generalitat Valenciana treballa en la redacció d'un pla consensuat amb diversos municipis del País Valencià per a presentar al Ministeri de Foment una "estratègia conjunta" a abordar després de la liberalització de l'AP-7 a finals del 2019. Aquest full de ruta recollirà les "connexions que faran falta en el futur" en els municipis per on travessa l'autopista de la Mediterrània, i establirà aquells accessos que "deixaran de fer falta".
"No preveiem acceptar cap peatge a l'ombra a l'AP-7", ha advertit la consellera d’Obres Públiques i Vertebració del Territori. La concessió a l'empresa Abertis finalitza el 31 de desembre de 2019, i el ministre de Foment, Íñigo de la Serna, ja va avançar que el Govern espanyol no prorrogarà el contracte, encara que no va voler confirmar si l'explotarà directament l'Estat o es tornarà a licitar la seua gestió.
Davant l’actitud bastant passiva i la falta de planificació de Foment a només dos anys que vença la concessió la Generalitat ha assumit la responsabilitat de l'estratègia conjunta que presentarà al Ministeri després de consensuar-la amb els ajuntaments afectats.
El regidor d’Urbanisme, Josep Llácer, ha estat el representant de Tavernes en la reunió, a la qual hi havia també d’Algemesí, Almussafes, Altea, Alzira, Benicarló, Castelló, Cullera, Dénia, El Campello, Gandia, Gata de Gorgos, Oliva, Ondara, Sagunt, Torreblanca, la Vall d'Uixó, Vila-real, Vinarós y Xàbia.
La Generalitat Valenciana treballa en la redacció d'un pla consensuat amb diversos municipis del País Valencià per a presentar al Ministeri de Foment una "estratègia conjunta" a abordar després de la liberalització de l'AP-7 a finals del 2019. Aquest full de ruta recollirà les "connexions que faran falta en el futur" en els municipis per on travessa l'autopista de la Mediterrània, i establirà aquells accessos que "deixaran de fer falta".
"No preveiem acceptar cap peatge a l'ombra a l'AP-7", ha advertit la consellera d’Obres Públiques i Vertebració del Territori. La concessió a l'empresa Abertis finalitza el 31 de desembre de 2019, i el ministre de Foment, Íñigo de la Serna, ja va avançar que el Govern espanyol no prorrogarà el contracte, encara que no va voler confirmar si l'explotarà directament l'Estat o es tornarà a licitar la seua gestió.
Davant l’actitud bastant passiva i la falta de planificació de Foment a només dos anys que vença la concessió la Generalitat ha assumit la responsabilitat de l'estratègia conjunta que presentarà al Ministeri després de consensuar-la amb els ajuntaments afectats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada