L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR : 972
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 14.221

dilluns, 4 de juliol de 2011

Cal tanta llum per anar a una estació que roman tancada per les nits?




Les obres del denominat ¿“carrilbici”?  avancen i es pot comprovar les característiques del nou servei. Una de les coses que més està xocant és la quantitat de lluminàries que están intal·lant  i la poca distància entre elles. ¿S’hauria projectat fer curses nocturnes i de bona matinada? ¿O alguns concurs de filar perles al ras?

La veritat no comprenem tant de fanal quan la nostra estació no dóna servei per la nit i menys quan s’està volen lluitar contra la gran despesa eléctrica de l’ajuntament i de la contaminació lumínica.  Sabem que és un projecte heretat, però el govern actual hauria de posar un poc d’ordre que alhora també serviria per abaratir el projecte si s’eliminen la meitat de lluminàries.

I sobre el projecte, no anem a repetir coses que ja diguerem d’aquesta obra de 200.000 euros (més o menys) amb problemas i dificultats per ara insalvables, com el pas del Camí Real o el pont de la carretera.

Com que no volem que ens diguen que no ens agrada per ser projecte del PP, recomanem la lectura dels pdf que podeu trobar a l’enllaç


I podeu fer com aquella propaganda: mireu, compareu i compreu el projecte o la idea que millor us vaja.
-

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Que el actual govern lleve fanals.
per que no ho fa?

Anònim ha dit...

No se per on pensen unir les dos mitats separades pel pont.

Anònim ha dit...

Si volem una Valldigna unida pel carril bici, jo aposte per anar fent els trams més fàcils i anar estudiant les solucions a les dificultats. Però anar fent almenys. Sinó, d'ací 10 anys estem igual.

La Cotorra de la Vall ha dit...

Considerem que tens tota la raó, amic anònim, quan dius que els arquitectes deuen aconsellar i dir el que considerem millor, que no sempre s'ha de fer el que l'alcalde vulga o ell desitge, però no podem publicar la valoració personal que fas d'uns professionals.

Eixes valoracions sempre es poden fer en un article d'opinió, on cadascu en signar-lo amb nom i cognoms, es fa responsable del que diu i no nosaltres.
Gràcies per la comprensió.

Anònim ha dit...

jo tancaria la cotorra, ara sols pot fer mal a l'actual govern. Almenys que haguerem d'estar registrats per fer comentaris. És una opinió.

La Cotorra de la Vall ha dit...

Si t'expliques millor, encara que siga mitjançant un correu privat...

Anònim ha dit...

EL OBSERVADOR...

Cal tanta llum??, Pues la verdad laluz es algo que cuando tenemos de sobra siempre nos sobra, y que cuando dejamos de tenerla siempre nos hace falta.

Pero la estación esta cerrada por la noche si pero la noche ahora nos llega muy avanzada la tarde, y en octubre noviembre que a las 17:30 ya es de noche igual tanta luz es positiva y ahora no.

Sobre los textos que adjuntas para leer, pura educacion, unos grandes documentos y yo creo que los tecnicos los habran tenido en cuenta y las empresas a la hora de realizar el proyecto tambien si no ha sido asi, mal por ellos, ya que si estos docs, estan basados en leyes deben cumplirse, pero si son meras recomendaciones, no tiene porque cumplirse, solo deben tenerse en cuenta.

Pero yo creo que si la idea es unir pueblo y playa debe estar bien iluminado, para que en todo el trayecto la iluminacion sea optima para una circulacion optima, ya que si en el transcurso de la circulacion hay puntos con una mayor o menor iluminacion eso fatiga la vista y puede ser causa de accidentes.

Asi que tecnicamente hablando es mejor que nos sobre luz, que no que falte, ya que eso ayuda a una mejor visualizacion de los obejtos y de las distancias.

Pura ingenieria.

Lo que podemos hacer es buscar unas luminarias que se autoabastezcan de la luz solar para despues iluminar gracias a esta energia limpia. Hay empresas en valencia que lo pueden ejecutar, eso si es un poco mas caro, pero mas ecologicas y respetables con el medio ambiente.

Pero economizar con la ultima tegnologia y mas si respeta el medio ambiente es caro,asi que hay que valorar muy mucho estos casos.

Anònim ha dit...

Ací es vessen moltes opinions, no tot són dades comprovables, ni molt menys.
No entenc lo de l'article d'opinió. Explica't millor.

La Cotorra de la Vall ha dit...

Pensem que està clar: els professionals (arquitectes, advocats, administratius...) de l'ajuntament no són polítics i nosaltres no anem a publicar una crítica al treball com a professional de cap persona que no siga polític, ni menys fer-ho de manera anònima.

Anònim ha dit...

jo, el que no entenc és com posen la meitat de l'avinguda de la Marina fanals nous i l'altra meitat no. i ara en el "carril-bici" pam! fanals nous!!
els veins de la platja de tavernes volem que llevens els fanals del "carril-bici" i els substituïsquen pels vells de l'avinguda!

Anònim ha dit...

Això li ho preguntarem al PP que com va fer el projecte ens explicara per quin motiu ho fa ver aixi.
Cotorra, tu creus que ens ho diran?

Anònim ha dit...

La cosa no és qüestió que li ho preguntem al PP, ja que no obtindrem res.


Jo visc tot l'any a la platja i també m'agradaria que el nou alcalde fera la substitució dels fanals. Perque no és lògic que en una avinguda nova ( ara vorem el que dura) hi haja una zona amb fanals nous i una altra zona amb fanals vells

Anònim ha dit...

Abans de canviar els fanals heu de vore moltes qüestions tècniques de l'enllumenat. Molt probablement no es podrà fer uns substitució directa. Però que ho estudien i que facen una estimació dels costos.
Ì que recorden que és una cosa que demanda el poble.