La ronda de circumval·lació és una realitat en marxa: és el fruit de les gestions del govern de
Compromís amb Carreteres de la Generalitat els darrers anys.
El secretari autonòmic d'Obres Públiques de la Generalitat ha visitat a Tavernes per interessar-se pel projecte redactat per a la ronda de circumval·lació, i on es preveuen alternatives però la més viable és la traçada en el plànol amb color groc.
Aquest projecte té una longitud total de 4'1 km i arrancaria en la rotonda a construir prop d’Asfaltos Chova, travessaria el riu Vaca, discorrerà paral·lel al riu en la zona del casc urbà per l'altre costat fins arribar a les proximitats del Camí Vell de Gandia, on es construiria una rodona d'entrada a la ciutat. Després seguiria un camí paral·lel al Camí de les Llenques que busca la carretera nacional per la banda esquerra del riu Vaca.
Us oferim el plànol que ha donat a conéixer Carreteres de la Generalitat i que plasma les gestions d'aquests anys del govern de Compromís.
El secretari autonòmic d'Obres Públiques de la Generalitat ha visitat a Tavernes per interessar-se pel projecte redactat per a la ronda de circumval·lació, i on es preveuen alternatives però la més viable és la traçada en el plànol amb color groc.
Aquest projecte té una longitud total de 4'1 km i arrancaria en la rotonda a construir prop d’Asfaltos Chova, travessaria el riu Vaca, discorrerà paral·lel al riu en la zona del casc urbà per l'altre costat fins arribar a les proximitats del Camí Vell de Gandia, on es construiria una rodona d'entrada a la ciutat. Després seguiria un camí paral·lel al Camí de les Llenques que busca la carretera nacional per la banda esquerra del riu Vaca.
Us oferim el plànol que ha donat a conéixer Carreteres de la Generalitat i que plasma les gestions d'aquests anys del govern de Compromís.
Cal dir que es contempla un itinerari carril bici complet al llarg del traçat, cosa que permetrà la connexió amb els trams de carril bici existent al costat de la CV-673, d'anada a la platja.
En resum i en concret: la circumval·lació és una realitat en marxa gràcies a la proposta ferma
i creïble del govern de Compromís, avalada per Carreteres de la Generalitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada