L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.104
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 37.433

dilluns, 9 de juny del 2014

Una més del PP i del seu govern a Madrid: Ni un euro per a les carreteres valencianes



El govern de Rajoy no és gastarà ni un euro en la millora de les carreteres del País Valencià. No, no ho diguem nosaltres. Ho deixa ben claret el Consell de Ministres en autoritzar divendres passat, 6 de juny, set contractes per a operacions de conservació i explotació en carreteres de Barcelona, Badajoz, Múrcia, Pontevedra, Osca i Terol, amb un pressupost de 123 milions d'euros per a 26 vies afectades en les esmentades sis províncies. 

La major inversió per a Múrcia, amb més de 33 milions d'euros en dos contractes diferents, li segueix Barcelona, amb més de 26 milions d'euros, després Pontevedra amb 20 milions d'euros de pressupost, Terol amb més de 15 milions, a Badajoz compten amb un pressupost superior als 14 milions d'euros i finalment, a Osca es destinaran prop de 13 milions d'euros. 

Les operacions de conservació i explotació en la Xarxa de Carreteres de l'Estat abasten el manteniment de les instal·lacions de subministrament d'energia elèctrica, enllumenat, senyalització variable, semaforización i conservació dels elements de carretera. 

Mentre, recordar l'informe confeccionat per la Càmera de Contractistes de la Comunitat Valenciana (CCCV) on es confirma que set obres iniciades pel Ministeri de Foment l'any 2008 es troben paralitzades o van molt lentes per la falta de finançament del govern de Madrid. I són obres que haurien d'haver-se inaugurat, com a més tard, en 2012. 

El projecte més antic és l'ampliació a tres carrils de la carretera V-21, que es va iniciar en 2008 i amb la construcció de l'enllaç de Portsaplaya pendent després de set anys. 

La variant de la Font de la Figuera també és un dels projectes afectats, així com l'ampliació del tercer carril en l'A-3, encara a l'expectativa després de l'adjudicació al gener de l'any 2010. Unes obres que encara esperen i sense noves millores programades. 

Però davant les contínues discriminacions  també ens podem conhortar: El PP valencià té molt de pes a Madrid i el Govern de Rajoy ens estima i aprecia molt i es preocupa molt per nosaltres, almenys açò cal deduir del que es va dir en el miting central de les Europees fa unes setmanes. ¿Algú s’ho creu?

-
-