L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.717
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 33.776

dimecres, 11 de desembre del 2013

L'Ajuntament ha oferit als comercians locals una xerrada sobre accions i estratègies per a fidelitzar els clienst




Una trentena de comerciants han assistit a la presentació informativa de la campanya nadalenca que promou l’Ajuntament per reforçar el foment del comerç local i que, alhora, explicativa als comerciants de recursos, eines i estratègies per a fidelitzar els clients.

El regidor de Foment Local, Josep Llácer, i la regidora de Serveis Públics, Llum Sansaloni, han explicat els detalls i novetats que presenta enguany la campanya. Entre les mesures per animar els veïns han destacat que tots aquelles que compren en locals de l'Associació de Comerciants de Tavernes i del Mercat Municipal rebran un tiquet per a participar en el sorteig de 63 vals de premi per import de 30 euros. Cal indicar que cada comerç implicat ha contribuït amb un val per a gastar en el seu establiment.

Tots els tiquets recollits pels diferents comerços es sortejaran públicament el dia 3 de gener de 2014, a les 20:30 hores, en el al saló de plens de l'Ajuntament.

Pere Hernández Pastor, exdirector d'AFIC d'Oliva, ha explicat consells i estratègies en una xerrada que duia com a títol “Com podem fidelitzar els nostres clients? Estratègies i eines de fidelització al comerç local”.
Primer ha fet una exposició teòrica sobre els objectius a aconseguir, que els clients siguen fidels al comerç, i després ha exposat tot un conjunt d’accions i estratègies entre les quals indicava molts exemples de les que es duen en altres ciutats.

En acabar les exposicions s’ha obert un torn obert de paraula on els comerciants han donat el seu punt de vista  i han preguntat tant al conferenciant com els regidors. Com a conclusió, s’ha pres l’acord que només passar Nadal i Reis hi haurà una reunió a l’Ajuntament per tal de valorar la campanya i determinar futures campanyes i accions en pro del comerç local.