L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.263
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:34.213

dimecres, 16 d’octubre del 2024

RENFE respon a un veí que s'ha queixat de les molèsties per la paràlisi de l'estació

 

 

Quan a l'estació i les seues obres: 

a) No cal insistir massa a dir que l'estació de Tavernes fa més d'un any que està amb les obres paralitzades

b) no cal dir tampoc que la situació causa un gran perjudici a tots els usuaris, obligats a travessar vies sense cap seguretat, entre altres greus deficiències.

c) no cal repetir que l'estació esdevé una gola de llop quan ve la nit i els usuaris caminen a fosques entre clots i altres elements perillosos

d) no cal dir tampoc que les promeses de RENFE anunciades ara fa un any exacte per l'alcaldessa Lara Romero (del mateix partit que el Ministeri de Transport) no s'han complit

 e) no cal tampoc remarcar el silenci dels grans mitjans de comunicació i dels polítics valencians/es (Ministra de Gandia inclosa) davant la situació de l'estació i els problemes que patim (Ai, si fos l'estació de Gandia o Cullera, igual ja seria una qüestió d'estat!)

f) Tot allò que ens deixem sense publicar de l'estació per no fer-nos pesats....

 

 

Doncs bé, un veí de Tavernes, usuari habitual, cansat de dia sí, dia també, i l'endemà, i més... i així igual durant mesos, va dirigir una carta de protesta i queixa a RENFE, que ha estat contestada per l'entitat. No cal que diguem nosaltres res.  Llegiu-la a continuació. L'hem publicada en la llengua original.

 



 

Valencia, 10 de octubre de 2024

Estimado Sr ............

Nos ponemos en contacto con usted en respuesta a su escrito formulado a través de la Oficina de Información Administrativa y Atención a la Ciudadanía del Ministerio de Transportes el pasado 1 de octubre de 2024 con número de expediente  -------------

En primer lugar, sentimos las molestias que el hecho que nos traslada le ocasiona al utilizar nuestros servicios en la estación de Tavernes de Valldigna.

A ese respecto, le informamos que en julio de 2021 se iniciaron las obras de mejora de la accesibiidad en la citada estación. Desafortunadamente se vieron interrumpidas por la falta de liquidez de la empresa adjudicataria que no pudo finalizar la obra. En el mes de marzo de 2023 nos vimos obligados a rescindir el contrato.

 Estamos trabajando con urgencia en la modificación del proyecto para volver a licitar las obras pero todavía no tenemos un plazo concreto de ejecución de la misma. La previsión de ejecución de la obra es de 11 meses desde la adjudicación, por lo que se estima que estén finalizadas en el segundo semestre de 2025.

Mientras tanto, se están realizando acciones de contratación y mantenimiento de bombas, labavos, accesos provisionales etc, con el fin de garantizar el mejor servicio posible dentro de las limitaciones que suponen la situación actual.

Le reiteramos de nuevo nuestras disculpas y le agradecemos la deferencia de utilizar nuestros servicios. Quedamos a su disposición para cualquier otra consulta que desee plantearnos.

 Atentamente.

 Nota: Agraïm la deferència de l'usuari en fer-nos arribar la carta