La reunió de caràcter extraordinari del CEM (Consell Escolar Municipal) de Tavernes va assolir la unanimitat de tots els seus membres en una qüestió: NO AL DOBLE TORN. I és que, qualsevol que siga la solució que finalment adopte la Conselleria d'Educació, el doble torn no el volen ni pares, mares, alumnes, professors, Ajuntaments, associacions, etc. És a dir, un total rebuig de tota la Valldigna.
La reunió va durar dos hores, i el CEM també ha consensuat que, qualsevol de les dues decisions que puga prendre la Conselleria, siga que els alumnes de primer i segon d'ESO tornes a les escoles fins que estiga acabat l'Institut Valldigna nou, o siga que s'ubiquen en les aules dels IES i en 4 barracons modulars, tot es faca amb les condicions necessàries perquè tot l'alumnat assolisca un ensenyament de qualitat, tal i com ha de contemplar un sistema educatiu de qualitat. I per a tots els afectats, alumnes de primària, ESO, secundària i cicles formatius.
El CEM també va deixar que el responsable de la situació és la Conselleria d'Educació i les víctimes són els alumnes, mares i pares i professorat que està patint els resultats d'una sèrie d'errades desafortunades, una dolenta política educativa i retards en les construccions educatives.
El CEM ha acordat així traslladar a la Conselleria la seua postura unànime de rebuig total i absolut al doble torn, i entén que seria un autèntic desastre per a tota la Valldigna que afectaria a molts sectors.
INTERESSOS COMUNS
Els professors d'Infantil i Primària defensen els interessos dels milers d'alumnes al seu càrrec, demanen una millora de les dotacions, de l'espai, de mitjans i que la decisió final de Conselleria no perjudique al seu alumnat.
Els professors de secundària defensen també els interessos dels seus 1200 alumnes, la no massificació, la seguretat de les instal·lacions, la millora de les condicions pedagògiques i que de cap manera es vegen perjudicats aquests factors per la decisió final d'Educació.
Les AMPES defensen evidentmenta tots, tant a l'alumnat de primària com a l'alumnat d'ESO, secundària i cicles, i entenen que la Conselleria ha de deixar els xiquets a les escoles un any més, i dotar els centres d'Infantil i Primària amb les condicions administratives i pedagògiques suficients per garantir la qualitat de l'ensenyament.
La reunió va durar dos hores, i el CEM també ha consensuat que, qualsevol de les dues decisions que puga prendre la Conselleria, siga que els alumnes de primer i segon d'ESO tornes a les escoles fins que estiga acabat l'Institut Valldigna nou, o siga que s'ubiquen en les aules dels IES i en 4 barracons modulars, tot es faca amb les condicions necessàries perquè tot l'alumnat assolisca un ensenyament de qualitat, tal i com ha de contemplar un sistema educatiu de qualitat. I per a tots els afectats, alumnes de primària, ESO, secundària i cicles formatius.
El CEM també va deixar que el responsable de la situació és la Conselleria d'Educació i les víctimes són els alumnes, mares i pares i professorat que està patint els resultats d'una sèrie d'errades desafortunades, una dolenta política educativa i retards en les construccions educatives.
El CEM ha acordat així traslladar a la Conselleria la seua postura unànime de rebuig total i absolut al doble torn, i entén que seria un autèntic desastre per a tota la Valldigna que afectaria a molts sectors.
INTERESSOS COMUNS
Els professors d'Infantil i Primària defensen els interessos dels milers d'alumnes al seu càrrec, demanen una millora de les dotacions, de l'espai, de mitjans i que la decisió final de Conselleria no perjudique al seu alumnat.
Els professors de secundària defensen també els interessos dels seus 1200 alumnes, la no massificació, la seguretat de les instal·lacions, la millora de les condicions pedagògiques i que de cap manera es vegen perjudicats aquests factors per la decisió final d'Educació.
Les AMPES defensen evidentmenta tots, tant a l'alumnat de primària com a l'alumnat d'ESO, secundària i cicles, i entenen que la Conselleria ha de deixar els xiquets a les escoles un any més, i dotar els centres d'Infantil i Primària amb les condicions administratives i pedagògiques suficients per garantir la qualitat de l'ensenyament.
-
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada