L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

divendres, 8 d’abril del 2011

La MIRADA DE LA COTORRA: El Parc dels Vents

 
És el nom que li han posat al parc que hi ha al costat de la piscina municipal. No volem que a ningú del govern municipal li agafe un cobriment en llegir-nos, però simplement el nom no és massa original: una copia del nom la Porta del Vents, nom que el PCPV (Partit Comunista del País Valencià, abans d'integrar-se en EU) va posar al monument d'Els Sequrers.

 ¿El PP copia al PC?  ¿Casualitat? A no ser que ja ens vulguen dir el que passarà, que d'ací en quatre dies i per l'habitual falta de manteniment,  del parc en quedarà ben poc, com si fóra "allò que el vent s'endugué".
-

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Tinc entés que el nom l'han triat xiquets del poble, no? Era un concurs i també han posat el nom als brúfols. Això m'ho ha contat la meua filla de 7 anys.

Anònim ha dit...

jo també he sentit que el nom havia sigut triat per un concurs que havien fet als escolars del poble...no sé si es cert o no.

Anònim ha dit...

Voleu dir que hi hagut una votació? Sobre noms proposats pel PP o pels xiquets?
O que els xiquets han dit cadascú la seua proposta en un paperet i el PP ha triat el que ha volgut?
Jo això no m'ho crec.

I siga com siga, el nom no és significatiu ni fa cap referència a la zona: Parc del Vergeret o Parc del Riu pense si no serien inclús millor.

loboju ha dit...

si els noms han sigut proposats pels xiquets o pel PP no tinc ni idea però no seria extrany, la veritat es q no sé q te a vore el nom eixe amb el parc, seria millor haver-li dit Bioparc Tavernes...quina poca vergonya, amb la calor q fa avuí, no vull ni pensar els pobres animalets allí baix!!!

Anònim ha dit...

S'haurà fet davant d'un notari que done fe, no?

Anònim ha dit...

I jo que pensava que finalment era "El Parc dels collons" per aixó que cada vegada que uno anava hi havia algo més i deia "collosn qué és aixó nou que han possat?"
Ara de veres, quin xiquet ha sigut el que ha guanyat? De veres que era un concurs per escolars que jo ho he vist publicat pel poble.