L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dilluns, 11 d’abril del 2011

"Jo no sóc un jornaler de la política. La política no és un ofici, és una activitat que et permet treballar per la teua gent" (Jordi Juan a "Gandia Express")


El setmanari gandià "GANDIAExpress" publicava el passat dijous una entrevista amb el regidor i portaveu del Bloc, Jordi Juan, com a candidat a l'alcaldia de Tavernes.

Pel seu interés, i perquè ja ens dóna les claus del programa electoral del Bloc, la reproduïm integrament.

La podeu llegir sense problemes fent clic al damunt, i amb un altre clic amb la ferramenta lupa  s'agrandirà més la imatge.



-

35 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo sempre he dit que tots els politics son iguals. Pero ara he vist que mai es pot ser tan categoric en les afirmacions.
No havia llegit mai unes declaracions com estes en boca d'un politic del poble.

fan Jordi fan ha dit...

JOrdi Juan, próxim alcalde de Tavernes de la Valldigna!!!

Anònim ha dit...

Si no dejaran a la gente que entra en politica, vivir de ella, otro gallo nos cantaria. Comparto plenamente las afirmaciones del candidato del Bloc de Tavernes en este aspecto.

Si en mi ciudad, Gandia, tuvieramos a gente como él, insisto, otro gallo cantaria.

Anònim ha dit...

molta gent de Tavernes ja està coneixent a Jordi. És una gran persona i serà un bon alcalde!
Força, Jordi!!

Mª José ha dit...

m'agrada Jordi Juan. El conec i seria un alcalde fantàstic. Anim, Jordi! Les teues amigues i amics estem amb tu!!

Anònim ha dit...

Olé ahi, amb un parell d....
Aixó jo li dic parlar CLAR. Que s'ensenyen altres que VIUEN DE LA POLÍTICA, i si perden les eleccions, s'en van al PARO.

Anònim ha dit...

pues yo creo que eso lo dicen todos al principio, y después cambian

Anònim ha dit...

Eixe chic te pinta de serio. Segur que te 27 anys?

Gabriela ha dit...

Mireu, jo pense que tots els candidats se presenten per millorar el seu poble, començant per Manolo, Carmen, Jordi, Karina, Encarna,i tots els altres (disculpeu, pero no sé els noms de tots, encara que m'agrada estar informada del que passa al meu poble).
A mi el que no m'agrada es el joc de desqualificacions, insults, etc, a que ens tenen acostumats els periodes electorals.
Crec que Jordi Juan representa un canvi total en forma i maneres de entendre i fer política, sense desmereixer a la resta de candidats i candidates, que sols pel fet de presentar-se i donar la cara per les seues idees mereixen el major dels respectes.
Però jo, encara que de idees un poc més conservadores, segons vaig fent-me major, ho he meditat bé i, encara que m'esperaré a decidir quan escolte els mitings de les opcions que se presenten enguany, hui per hui estic molt impressionà pel canvi que han fet els del Bloc.
Enhorabona al seu candidat. I sort a tots, i que tingau un joc net, que tots som del mateix poble, i alguns fins i tot familia i-o amics.

un del poble ha dit...

Les noves generacions dels valencianistes del Bloc estan pegant fort al poble. Al loro.

Anònim ha dit...

cuant guanyariem si tinguerem mes gent aixina

juan ha dit...

yo, per obligació, em vec en la necessitat de dir que vote al PP, per motius que no venen al cas, pero así au puc dir: esta vegá votaré als del bloc, que ya heu tinc be de aguantar i fer de hipocrita al bar.
y vos felicite, yo no sabia que teniem un diari, y grasies a la meua filla, estic lligint coses del meu poble que no sabia que pasaven. Pero el nomet la vereu tingut que buscar millor, ¿no vos pareix? la cotorra de la vall.

Un amic ha dit...

A l'anònim que diu "Eixe chic te pinta de serio. Segur que te 27 anys?"

Els amics i amigues el pròxim dia 23, Sant Jordi, celebrarem el seu 28 aniversari.

És serio, competent i treballador, toca els peus en terra i una formidable persona.

El tio de la vara ha dit...

Aneu en compte! els del ....... aquest any aniran a la desesperada, es possible fins hi tot que intenten fer votar a les persones de les residencies de majors i altres discapacitats que pobres no saben llegir o no tenen cultura.
En altres votacions ha passat!. Utilitzen entitats humanitàries per tal de portar-les fins a la taula electoral i porten el vot arreglat.


ah! i pel que fa a l'article, seria ja "lo màxim " que algú es desmarcara dient que no van a rebre jornal per ser polític, fins a la data en eixe assumpte per a mi són tots iguals. No obstant el meu suport a Jordi.

Jo votaré a Jordi. ha dit...

No hem de confondre sou pagat per l'ajuntament (allò que se'n diu alliberats com Manolo i Amparo al 100% i Ribis i Luisa al 66% i treballant per a l'ajuntament) que rebre unes indemnitzacions per assistencia a organs col·legiats (comissions i plens).

Per un futur digne ha dit...

Tenint en conter que Manolo Vidal en 50 anys estava en el paro abans de ser alcalde i Jordi Juan amb 28 ja es doctor en matematiques. Tinc molt clar qui esta en la politica per ferse ric i qui per canviar el poble.

El tio de la vara ha dit...

per suposat, jo parle dels alliberats.

Anònim ha dit...

ja ho va dir Plató, un polític ha de ser algú que no vulga ser-ho o alguna cosa semblant...

Anònim ha dit...

Me gusta, Jordi. Lo que no entiendo del todo es lo de ¿acercar la estacion al pueblo? ¿Si alguien me lo pudiera explicar mejor?

Anònim ha dit...

Per al tio de la vara. Soc una persona amb discapacitat i crec que has ofes a molta gent amb el teu comentari.

silmin ha dit...

El que jo pensara votar no crec que servisca ni a ningú ni per a res, per tant m'ho guarde, però en canvi algunes cosestes. Jornaler és un que cobra per treballar, si ademés fa de la seua tasca una professió que implica un bon desenvolupament no hi vec res pejoratiu. Qui vulga que vaja a FG i li diga que dirigeix l'empresa per un any encara que siga debades a veures si li gan cas.
En quant als projectes: poligons, platja i montaña.... exactament el que sent a tots, el problema o la diferència seria com fer-ho on ningú diu cap solució... després: horta/marina, carretera i estació de renfe fora de l'abast del poble i fins i tot del Consell així que només em sona a fum...no vec res que hem convença i menys que m'il.lusione.... altra volta serà.
Abans que em caiguen per totes bandes, cadascú que vote qui vulga no pense discutir sobre vots, la meua es discutir sobre projectes respetant la de tots.

Anònim ha dit...

silmin, cada dia em recordes més a cert entrenador "todo negativo, nada positivo".
Jo estic convençut que a tu no hi ha que t'il·lusione.

El tio de la vara ha dit...

La teva discapacitat no t'ha impedit comprendre el meu comentari, crear-te una opinió i expressar-la. Existeixen discapacitats que sí ho fan.
Per als que altres opinen per ells anava el meu darrer comentari.

Anònim ha dit...

Per al tio de la vara. A les persones que crec que estas referinte i a les seves families porten molts anys lluitant Per a que els seus drets siguen escoltats. Imaginat que no pogueren votar. Tu creus que seria beneficios?. O a lo millor creus que estaríen millor a casa,

El tio de la vara ha dit...

Xe xaval si vols agafar-ho mal ho agafes i pro. Jo no vull clavar-me amb els discapacitats que no poden o ho tenen difícil per anar a votar. Em clave i crec amb raó amb els desvergonyits quer s'emporten a la força a persones que tenen demència senil o no tenen ni idea a qui han posat a la papeleta. Ara si vols li pegues la votla i defens lo que no es pot defendre amb arguments que ens toquen a tos el cor.
Doncs més de 50 vots a les passades eleccions suma i sigue... tot vot és importat o lo important es guanyar ?


ara igual el que vols és simplement fer-me parlar?, doncs ací estic, pregunta.

Anònim ha dit...

Gent que ha votat al pp i ara diu que votarà al bloc? marededeu! Que s'ha fet del bloc? ahi cabeu tots, no? Jo sóc d'esquerres i per tant no votaré al bloc

Anònim ha dit...

Això vol dir que tu rebutjaràs qualsevol vot que vinga del PP?

Pues tu i el teu partit la teniu clara perquè el 46% va votar PP i si ara l'esquerra vol creixer serà a partir dels vots que perda el PP, o siga de la gent que el va votar i ara no els votarà.

Si no vols cap vot del PP per a que es presenta el teu partit? Per a fer canvi de vots entre els d'esquerra?
Crec has perdut una bona ocasió de callar o no haver fet eixe comentari.

Per mi, tant de bo li anaren 1000 vots del PP al Bloc, i repetiren PSOE i EU.

Anònim ha dit...

El bloc pocs vots arreplegara d'uns i altres. El bloc és el partit que menys fluctuacions experimenta, ja siga a l'alça o a la baixa. Per tant, no crec que el bloc supere els 1.800 vots, es a dir els 3 concejals! I si no, temps al temps!

Anònim ha dit...

Però amb qui pot pactar el Bloc? Eixa és la gran pregunta?

Anònim ha dit...

Un anònim diu:
El bloc pocs vots arreplegara d'uns i altres. El bloc és el partit que menys fluctuacions experimenta, ja siga a l'alça o a la baixa. Per tant, no crec que el bloc supere els 1.800 vots, es a dir els 3 concejals! I si no, temps al temps!

O siga que no cal que prepare programa ni faça campanya. Ja ho té clar abans d'eixir al camp electoral..
Quantes bovades cal llegir.

No cal pactar amb ningú en situació de majoria asoluta.

Anònim ha dit...

Aleshores no vols consens, ja que com no cal parlar amb ningú, el que diga el Bloca a misa. Es això el que m'estas diguent?

Anònim ha dit...

No sé de què em parles ni sóc jo qui ha de contestar-te això.
Interpretes mal el que he dit.
No sóc canditat ni vaig en llistes ni puc parlar en nom de ningú. només tinc una paraula: un vot que deixarè el 22. No sé si el que diu el Bloc, el PSOE, el PP, EU o ER va a missa o al Vaticà.

I supose que tots voldran el consens el dia 23, quan ja han clavat la gamba anant en solitari i superfraccionat el vot de l'esquerra. Per això parlava d'un panorama de majoria absoluta. del PP clar.

Passava per ahí ha dit...

El que tinc clar és que el Bloc podrà traure més o menys vots o més o menys regidors però, i això és una advertència als nacionalistes: si pacten o fan alcaldessa a la candidata del PSOE, el meu vot que ara els prestarè, no tornaran a tindre'l. Un vot o els que jo puga aconseguir, no són gran cosa però un darer de l'altre sumen molts vots.

Doncs, no voldria arrepentir-me per haver-vos prestat el meu vot però, ja ho sabeu. Vosaltres pacteu amb el PSOE i, encara que el poble se'n beneficie i canvien les coses, el meu vot no serà mai més per al Bloc. Serà per a una altra formació que no siga ni el PP ni el PSOE.

Anònim ha dit...

I amb qui vols que pacte el Bloc, amb el PP?

Anònim ha dit...

Jordi és un geni de les Matemàtiques, ningú ho dubta.

Però això de que Manolo als 50 anys estava en el paro no és cert, al poble tots sabem que és molt treballador.

No inventem, jo vote PP i no em clave amb Jordi

Gràcies per publicar-ho