L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dijous, 23 de maig del 2013

L’Ajuntament de Tavernes suprimeix la necessitat de certificats d’empadronament en els procediments administratius propis. Amb això se simpliquen els procediments i es fan més facil els tràmits.


L’Ajuntament de Tavernes ha resolt la supressió de l’exigència d’aportar certificats i volants d’empadronament com a document acreditatiu de domicili i residència en els procediments administratius propis de l’Ajuntament
 
La resolució d’alcaldia fa que  els veïns es veuen alliberats de la necessitat de sol·licitar estos certificats en la tramitació administrativa amb l’Ajuntament de Tavernes i es simplifica el dia a dia dels ciutadans. Esta resolució s’aplica als procediments administratius municipals, és a dir, aquells en què la tramitació i resolució correspon a l’Ajuntament de Tavernes.

L’alcalde de Tavernes, Jordi Juan, ha indicat que “és un pas més en la millora constant de la nostra administració local de cara als veïns. Ja ho vàrem iniciar amb l’ampliació de l’horari d’atenció al públic, tant de matí com de vesprada. A l’estiu obrírem el registre municipal en la platja i també s’ha fet realitat la presència policial en la platja tot l’any. Bàsicament, estes accions van dirigides a facilitar els tràmits als veïns de Tavernes”.

L’Ajuntament emprarà les dades que consten en el corresponent registre administratiu, el Padró Municipal d’Habitants, i no demanarà als veïns que tornen a justificar i aportar les dades que ja consten en el registre. Amb esta mesura, s’avança en agilitat administrativa, alhora que s’acurten els terminis de resolució i de notificació de cara al ciutadà.
-