L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no els comentaris rebuts si considera que aporten novetats, punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb la noticia oferida. Els articles d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR : 1.519
PÀGINES LLEGIDES EL DARRER MES: 35.055

divendres, 19 de gener de 2018

L'ESTAT DE LA QÜESTIO: De preguntes i precs en els plenaris



L’Ajuntament de Tavernes disposa d’un servei, la "Línia Verda" perquè qualsevol veí/veïna avise d’un desperfecte o incidència de manteniment de la via i espais públics usant el mòbil o directament.

És la “Línia Verda” un servei gratuït, que coneix tot el món, excepte un dels partits de l’oposició vallera. Lamentable és comprovar el desconeixement que tenen dels serveis que presta l’Ajuntament del qual formen part- per no parlar dels tràmits administratius-, i més encara quan, com a regidors, tenen entrada directa i presencial amb els tècnics municipals, poden dirigir-s’hi directament i informar-los o informar-s’hi de qualsevol incidència.

I això, més o menys, els ho va dir en el plenari la regidora Llum Sansaloni: ells podien també usar la “Línia Verda”, encara que era més normal i lògic que ho gestionaren directament amb els tècnics i responsables de manteniment, que per això formen part, són Ajuntament.

Però... no van a l'Ajuntament i avisen/preguen en el plenari. Mireu els vídeos gravats. Sessió darrere sessió fan preguntes/precs que són el 90% innecessàries i que coneixerien de mà dels funcionaris. Així esperen tindre uns minuts de notorietat mentre en les coses importants de la gestió municipal, ni estan ni se’ls espera: cap proposta. És el seu nivell. I no hi ha més. ¡I Ciudadanos guaitant pel cantó!.

Busquen, siga com siga, moments de protagonisme en el plenari, amb el motiu que siga. Fan preguntes i demanen documents que no calen si, com a regidors, es preocuparen d'acudir als tècnics corresponents. I per tant sabrien dels projectes municipals i, com se'ls va haver d'informar, que hi ha un en marxa de reparació global dels desperfectes fets pels arbres en els Sequers, i que començarà prompte.

El govern de Compromís els ho va recordar.  Massa prudent el govern de Compromís per no tirar-los en cara que els desperfectes de les voreres dels Sequers ja tenen dècades, es produïren quan ells eren govern municipal i ells no n’arreglaren ni una. I ara volen que es faça en dos dos anys allò que ells no feren en 20 anys. ¡Ja ha tingut prou Compromís en alçar un ajuntament arruïnat per la seua nefasta gestió!

Jo ho hem denunciat i ara ho fem de nou:  la tàctica és fer preguntes, demanar projectes i obres que estan en marxa, i dir després que s’han fet perquè són ells qui els demanen. Il·lusos són si es pensen que la gent s’ho creu!

I com a reforç de la seua tàctica... dir el mateix en nota de premsa. I que la premsa els la publique. I com que no hi havia cap redactor al plenari, pensen que igual ningú preguntarà res al govern  i és ben probable que no es publiquen les explicacions i els retrets que els va fer la regidora al seu poc interés a acudir a l'Ajuntament i preguntar als funcionaris. 

L'opinió expressada és només de l'equip del blog