L'alcalde de Tavernes, Jordi
Joan, ha explicat les característiques del nou programa informàtic i que com a tret important es centralitzar tota la base
documental amb la qual cosa s'eviten retards i s'optimitzen tant les tasques diàries dels agents com les d'atenció als ciutadans.
Jordi Joan ha confirmat que "es tracta d’una
ferramenta informàtica complexa que omple totes les necessitats policials. Permet el treball fàcil i ràpid, però deixant constància documentals de totes
les tasques de forma centralitzada i usant un únic programa de gestió".
La màxima autoritat vallera ha recordat que les gestions de la Policia Local "comporten
un volum elevat i molt variat de documentació, que és canviant amb el temps i segons les necessitats, però això és un programa totalment obert als canvis, que permet incloure noves plantilles i anar adaptant-los a les necessitats dels agents per optimitzar les tasques i millorar l'atenció al ciutadà."
El programa connecta les diferents
àrees de la Policia Local, i els agents poden consultar la informació en temps real
sense haver de buscar entre multitud de documents. Això facilita
la presa de decisions més ràpides, l'optimització de les operatives diàries de
cada agent i del comandament, a més de generar quadrants de torn de servei de
forma automàtica, l'obtenció dels informes de memòria estadística anual
policial, consulta de dades relacionades amb qualsevol persona inclòs a nivell
intern, entre altres.
El programa de gestió permet
confeccionar els informes, atestats, consultes, arxiu, al estar connectat al
padró de vehicles, a la Direcció General de Trànsit i amb altres d’ús exclusiu
policial.
El nou programa de gestió policial
està adaptat a la Llei Orgànica de Protecció de Dades, per tant compleix els
requisits assenyalats per la norma i possibilita la consulta del registre
d’accessos i d’activitat.
Mòduls del nou programa i aspectes del servei policial que atén.
- Agents: quadrants, vestuari, tauler anuncis, ordes de
servici, registre...
- Vehicles: atestats, butlletins denuncia, dipòsits....
- Administrativa: targeta armes, inspeccions, guals,
animals, objectes perduts, desperfectes...
-
Violència de gènere: gestió expedients, ordes
allunyament, informes, estadístiques...
-
Mediació policial
-
Multes de trànsit: procediment íntegres i publicació
directa al TESTRA
-
Atestats: gestió integra diligències accidents, oficis al
jutjat...
-
Ressenyes detinguts
-
Consultes: informes i registre
- Control dipòsit municipal de vehicles
-
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada