L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.017
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 38.423

dijous, 1 de desembre del 2016

Tavernes contractara 13 persones en el nou taller ocupacional

L’Ajuntament contractarà deu alumnes i tres persones per a l’equip docent (director, professor i auxiliar administratiu) per al nou taller d’ocupació "Revalorització dels recursos turístics III de Tavernes de la Valldigna” que es posarà en marxa abans que acabe el 2016 i tindrà una durada d’un any.

El taller de “Revalorització dels recursos turístics III de Tavernes de la Valldigna” costarà un total de 205.000 euros, dels quals l’Ajuntament aportarà 20.000 euros.

L’objectiu és fomentar l’ocupació a través d’un programa mixt, en què els alumnes rebran 1.920 hores de formació que, després, posaran en pràctica. Així es pretén que en acabar el taller tinguen una qualificació professional que els afavorisca la inserció laboral.

El regidor de Foment Local, Josep Llàcer, ha comentat que “l’Ajuntament busca millorar la formació de les persones sense faena del nostre municipi; volem que adquirisquen una experiència professional per mitjà d'estos tallers que els servisca per a trobar un treball. Al mateix temps, contribueixen a la conservació i restauració de les zones verdes i els espais naturals del nostre municipi." 

Les persones contractades actuaran en projectes de restauració ambiental i paisatgística en diversos enclavaments d’alt valor ecològic i mediambiental de Tavernes, així com en la rehabilitació del patrimoni etnogràfic per a donar-li valor. Quan acaben els treballs rebran un certificat de professionalitat en activitats auxiliars en vivers, jardins i centres de jardineria, i també en instal·lació i manteniment de jardins i zones verdes.

Els destinataris han de tindre 25 o més i complir els requisits mínims exigits per al lloc de treball, a més d’estar aturats i ser demandants d'ocupació registrats en el SERVEF.

El procés de selecció del director del taller d’ocupació, personal docent, personal de suport (administratiu), és una oferta genèrica tramitada pel Centre Servef de Sueca. La selecció d’alumnes treballadors és realitzarà mitjançant aquesta oferta genèrica i es tramitarà pel Centre Servef de Sueca, que fa la preselecció.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Fins a quin dia en puc presentar?