L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.802
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:41.775

dimarts, 2 de juliol del 2013

43 morts + 47 ferits = 0 responsables. Dimecres a les 8 concentració a la Plaça Major

Tavernes recordarà i farà un homenatges a les víctimes de l'accident de la línia 1 del Metro de València amb motiu del 7é aniversari. Demà dimecres, a partir de les 8 de la vesprada hi ha anunciada una concentració a la Plaça Major de Tavernes.

Aquest acte s'uneix al que tindrá lloc sobre la mateixa hora a la Plaça de la Verge de Valencia ciutat promogut per l'Associació de Víctimes del Metro 3 de juliol (AVM3J).

-

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Qui organitza aquesta concentració? En la web municipal no s'informa.
Gràcies.

Anònim ha dit...

Qui convoca ? Perquè si es un acte partidista a mi no m'espereu , altra cosa es si es convocat per part dels afectats : Aclariu-ho .

Anònim ha dit...

Dificil serà que convoquen els afectats si a Tavernes no hi ha cap.
Una cosa es segura: el PP no convoca.

Supose que serà la resta de partits seguint el que estos dies demanava l'associacio d'afectats de recordar el dia.

Ara si jo fora del PP tampoc no aniria, pequè es el que vol eixe partit. Tu mateix....

Anònim ha dit...

La política és el procés de presa de decisions en grups humans, es consubstancial al esser humà, i per suposat una important part de mi. Soc, com tu, un esser polític per que vixc en societat. No pots demanar que per educació, no et parle de política, per que aixo es coartar el meu dret a expressar-me i a influir en la gent del meu voltant per a que les cosses canvien. Si et faig cas, mai canviarà res, es el que realment pretens?
Actes partidistes, on esteu? Jo vaig.

Anònim ha dit...

No parlem de culpes que no estarem d’acord, no parlem de faltes , ni responsabilitats que son també amics meus . Per a ser amics no m’has de reivindicar res , mira per anar be , no parlem de política. Però jo soc amic teu, mira t’enviï acudits picants al wasup, i això no ho faig amb tots, es per que t’animes.
Que em comprens? Que m’acompanyes en el sentiment? Que lamentes la meua pèrdua? No, menteixes. Els meus sentiments no els coneixes, Tu no deixes que jo els expressi.