L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dijous, 14 de juny del 2012

Empar Talens presenta avui "Jo sóc aquell que em dic" a la Biblioteca Municipal

 

“Jo sóc aquell que em dic” és el títol de la novel·la de l’autora vallera Empar Talens. Aquesta novel·la juvenil, guardonada amb el premi Benvingut Oliver 2011 i publicada a l’editorial Perifèric Edicions serà presentada AVUI divendres 15 de juny, a la Biblioteca Pública Municipal de Tavernes a les 20:00 hores. 

La novel·la està inspirada en els nombrosos casos d’infants desapareguts durant els anys posteriors a la Guerra Civil, aprofitant l’aparell repressor del franquisme més dur i la impunitat que oferia, unes desaparicions que s’haurien prolongat en algunes clíniques maternals vinculades a l’Església fins als anys huitanta. 

Jo sóc aquell que em dic aprofita l’actualitat i la història ―el caràcter històric― dels fets esmentats, a fi de bastir una història actual ―una ficció contemporània― sobre els orígens i la identitat, qüestions crucials i problemàtiques en l’etapa adolescent. Al jovent s’adreça així aquesta novel·la curta, que té en el nostre cap i casal, la ciutat de València, territori-laberint, i en el nostre poeta més popular i emblemàtic, Ausiàs March, guia-fil d’Ariadna.

Una proposta ben interessant que convida els veïns i visitants a gaudir-ne de la presentació de divendres i de la posterior lectura de l’obra.
-

1 comentari:

Un calb ha dit...

Cotorra que aquesta vesprada. I jo aniré, segur.