L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.675
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:46.657

diumenge, 29 de maig del 2011

"Que ningú no ho dubte. Compromís ha arribat per quedar-s'hi i progressar" - Enric Morera



Que la coalició Compromís que lidera el Bloc és una formula que il·lusiona no ho diguem nosaltres. Els resultats electorals ho avalen i un fet a vista de tots: mai, mai havien tingut els seus liders tanta presència mediàtica com ara. Si dies enrrere podíem vore el candidat a la Generalitat i secretari general del Bloc, Enric Morera, entrevistat i participant en xats directe amb els lectors a diaris com Levante-EMV o El Mundo, aquest diumenge és "El País" qui l'entrevista.

L'entrevista podeu lligir-la al següent enllaç:

 -

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La veritat es q es il.lussionant la pujada de Compromís,jo he estat anys al PSOE,perque pensava q ací,mai faria res una força nacionalista i que tinguera la meua ideologia al complet.Però a més que m'he adonat que era un illot nacionalista dins del PSOE,ara veig amb esperança que per fi he trobat el camí perfecte i on em sentire completament realitzat politicament.Estava a un lloc on no em corresponia, Endavant amics!

falcó ha dit...

Jo no he estat mai al PSOE ni a cap altra formació política. Em considere independent i vull continuar sent-ho. El meu vot és meu i li'l prestaré a aquell que m'inspire més confiança o que s'aprope més al la imatge o idea de lloc on vull viure i de la manera que ho vull fer.

Fins fa tres anys, les generals de 2008, votava PSOE. Ho feia perquè m'havia relacionat sempre amb gent d'exe partit i reconec tenia el servell menjat. Confiava en que des del poder es podien canviar les coses i per això sempre votava en clau de força, de vot útil, per sumar per a guanyar.

Des que vaig vindre a viure a Tavernes he anat relacionant-me amb persones d'altres tendències polítiques i alhora he anat recopilant informació de la què abans no disposava. Potser perquè no m'havia preocupat per obtenir-la. La meua impressió envers el PSOE va començar a canviar però, cada cop que em convocaven a les urnes, el meu vot el prestava sempre a la mateixa formació. El PSOE.

En les municipals de 2007 vaig votar PSOE a Tavernes i Compromís a les Autonòmiques. A les generals de 2008 vaig tornar a votar PSOE.

Ara, a les municipals he votat Bloc i a les autonòmiques Compromís. Pense que seguiré prestant-los el meu vot per molts anys, facen el que facen perquè per molt mal que puguen arribar a fer-ho, segons la concepció de mal que tenim certs individus ancorats a l'esquerra, mai faran tan de mal com els del PP que amb imputacions sobre pressumptes cassos de corrupció i tot, la gent els vota massivament.

Doncs, això. Feu el què vulgau i com vulgau però impediu-los als de la dreta que "manen" (no és el mateix que governar) allà on pugau. El meu vot podeu comptar en que us el prestaré sempre. Fins i tot a les generals i auropees, aneu amb qui a neu. Si el PSOE pot pactar amb el PP al País Basc, els del Bloc ben bé podeu anar en coalició amb CiU, PNV o la mare que ho ha parit. Segur que podreu traure més que no pas quedant-vos fora.