L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dijous, 19 de maig del 2011

ELECCIONS 22 DE MAIG: EL BLOC EN EL MAGRANER

El Bloc omplia el menjador del col·legi Magraner en l'acte sectorial celebrat anit. Fora del menjador, i per tal de facilitar seients als , assistents, molts membres de la formació es quedaren a les portes, escoltant l'acte per les finestres obertes.

 
El Bloc va usar el seu esquema habitual, que suposem gastarà també hui en el col·legi Alfàndec: introducció, un video explicatiu del programa i torn obert de preguntes i respostes dels candidats: política de total proximitat i de  saber que pensa el poble. Sense amagar res ni enganyar ningú diuen els militants del Bloc.

L'alta tensió, els fums i olors sobre Tavernes, la contaminació luminica del poble, l'atur, la situació economica municipal, les actuacions que pensa fer el Bloc.... foren el nucli sobre el qual giraren les apròximadamente les quinze preguntes que van contestar els candidats, això si, fetes majorment per una persona que duia a la mà un full amb tot el seguit de preguntes preparades després d'haver llegit detalladament el programa del Bloc. 

Això es diu estar conscienciejat dels problemes de Tavernes i assabentar-se bé per a votar. 

-

12 comentaris:

Antonia ha dit...

El Bloc ha demostrado que es la unica propuesta sincera de gobierno. Son los únicos que hablan directamente con la gente que va a los mitines, sin soltarles el rollo y escuchando sus propuestas. Asi se hacen las cosas. Nunca he votado al Bloc, pero esta vez estoy convencida.
Eso si, si ganais, no nos falleis.
Animo.

Anònim ha dit...

he anat a dos xarrades del Bloc i no em canse d'escoltar-los i disfrute vore a la gent del poble preguntant i participant. Si eixa es la forma de govern que ens esteu, no prometent, sino demostrant i posant en pràctica, aneu a pegar la campanada al poble. Per on vaig, de l'unic partit que sols he sentit parlar bé, es del Bloc de jordi Juan. Gent major, jove, de totes les edats!. Estic absolutament sorprés. Tins 54 anys i des de que entrà Eugenio, no havia vist tanta mobilització i unitat de criteris. Crec que pot passar igual que eixa vegada, crec que el Bloc va a tindre una pujada espectacular. El meu vot, i els de tota la meua familia, el meu gendre incluit (que era del pp), el tenen.

un d'esquerres del poble ha dit...

m'han dit que alguns del psoe i del pp estan atacant a saco als del Bloc. Sabeu que vol dir això? Que el Bloc els està guanyant la partida. Els del Psoe son més elegants, i llevant d'algun element que se dispara, ho controlen bé, però els del pp...els del pp...m'agradaria vore per un foraet les reunions dels gabinets de crisis del pp...
Això no s'ho esperaven ells...

Anònim ha dit...

m'han parlat molt be deixe xic, de Jordi. És de veres què dona classes de matemàtiques a la Universitat de València, què és músic i és regidor de fa 4 anys a l'Ajuntament?

Anònim ha dit...

Chè, jo estava ahí i no he eixit a la foto. el fotògraf estava davant de mi, estàvem parats perquè no cabíem dins. Va estar molt bé, encara que no ho vaig escoltar bé del tot, perquè estava parat a la porta d'entrada. No podia entrar. I em va agradar escoltar al Nap, que va parlar molt bé, em van agradar molt les seues paraules directes, com parlem la gent del poble, i les respostes que ens varen donar. Jo no havia vist mai a uns polítics enfrontant-se a les preguntes de la gent del poble. No ho tenia massa clar, però no més per això, el meu vot ja el tenen, i imagine que els de la meua dona també.

Jo votaré Jordi ha dit...

Efectivament dóna classes de matemàtiques a la Universitat de València i és music (contrabaix, violoncel i tuba), però ara ho te un poc aparcat. Cosa de la faena.
Va ser elegit regidor ara fa quatre anys i des de fa tres és el portaveu i responsable del grup municipal de Tavernes. No cal ni dir, perquè ho està demostrant dia a dia, que coneix ben bé el que es cou i passa a l'ajuntament.

un amic ha dit...

El Bloc va augmentant dia a dia, i estan fent una campanya sincera i honesta. Directa. Creativa. Impressionant. La veritat és que la persona què ha orquestat i preparat tot açó, que sé qui és, ha fet una feina assombrosa. Li done la enhorabona. Ell ja se donarà per entés. Personalment ja te la donaré.
Torne a dir-ho:enhorabona.

Anònim ha dit...

hoy han dicho que el Bloc estarà en el colegio Alfandech. Voy a ir para comprobar todo lo que me estan diciendo del Bloc, a ver si es cierto.

Anònim ha dit...

la veritat es que escoltant als del Bloc, he pensat; si que es de veres, la forma de governar es tan facil i tan secilla, com diu Jordi, com escoltar a la gent del poble i escoltar que es el que volem, el que necesitem. Ni ha gent que a voltes li parles i fa com si t'escoltara, pero no esta fente cas. Pero per a governar, si escoltes a la gent, saps el que vol la gent. Collons, si es que es tan ximple que pareix mentira que ningú ho havaiga dit antes.
A mi m'agraden les persones clares i directes, les que el miren als ulls, les que el diuen la veritat. He escoltat parlar al candidat del Bloc, i he vist veritat als seus ulls, i veritat a les seues paraules. I em va agradar molt el del jutjat, es una bona persona, molt treballador. També va parlar molt bé. Ahir vaig anar al del PSOE i se tiraren mitja hora criticant a uns i altres. Carmen no, Carmen va parlar del seu programa. Hui aniré a vore al pp, encara que ja tinc practicament decidit el meu vot.

Anònim ha dit...

Soc un votant del Bloc de tota la vida, i estic absolutament emocionat. Per fi, el meu poble, la meua gent, li obri la porta a una gent jove, preparada, que estima barbaritats la seua terra, ell seu poble. Ho estic escoltant per on vaig. Estic al·lucinant. Bocabadat. Tavernes ha despertat!!!!
Endavant Jordi!! Endavant Bloc!!! Endavant Tavernes!! El Bloc governarà per a tots, sense distincions ni marginacions. Aneu a vore quina diferencia a l'hora de governar si ens doneu el vostre suport majoritari.
Visca jordi! Visca Tavernes! Visca València!

Anònim ha dit...

Jo vaig amb un altre equip, però no deixe de reconèixer que els del Bloc van a pegar molt fort estes eleccions. A mi, mentre al final es perguen les majories absolutes, ja en tinc prou, i diuen que el pp perd 2 regidors en enquestes fetes la setmana passada. I esta setmana els resultats encara seran més dolents pels del pp. Visquen les esquerres!!

La Cotorra de la Vall ha dit...

Ni som, ni tenim res a vore, ni coneixem qui és o qui puga ser la persona que havia firmat un comentari com "indignat".
De tota manera, hem decidit obviar el tema i ens estalvíem problemes i mals entesos.