L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.449
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:51.177

dimecres, 25 de maig del 2011

El BLOC "neteja" les restes de la propaganda electoral



La "brigada de neteja" del Bloc s'ha dedicat aquests dos dies a netejar i deixar com estava la ciutat i el terme municipal. Un grup de militants, armats amb la rasqueta en mà, s'ha dedicat  a llevar tots els cartells electorals pegats a parets murs del terme municipal, tasca que podem vore a les fotografies remeses. També s'han retirat els murals dels fanals i les pancartes.

-Noticia i fotografies remeses pel Bloc
-
 

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona de nou! Compromesos amb el medi ambient i amb l'entorn :-)

Anònim ha dit...

Faltaria més, després d'"embrutar" el nostre poble que després no ho "netejeu".

Anònim ha dit...

Caram! ens informeu de tot, sols falta que ens informeu de quan aneu al servici, i "apaga i vamonos".

Anònim ha dit...

El Bloc começa bé aquesta nova etapa: pensant en el bé poble.
Un aplaudiment!!!

un company ha dit...

i primer que ningú. Això és donar exemple. Els G.A.D. del Bloc han tornat a demostrar la seua valia.
Enhorabona a tots els equips urbans i rurals.
Això és organització, si senyor.

Anònim ha dit...

A estos del Bloc, els ha pegat en estes eleccions en ser el primer en tot... Bona feïna si Senyor!!!

Anònim ha dit...

Perdoneu però,els primers? NO.

Els del PP també han escomençat, sols que no estan tirant-se floretes ells mateixos per fer coses que s'han de fer, ni tampoc es donen palmadetes a l'esquena a cada pas que peguen.

Anònim ha dit...

Els primers en tot menys en vots.

Anònim ha dit...

Ningú no és perfecte.

I tots comencen més tard o d'hora, però simplement dir-te que abans de les eleccions, fa només unes setmanes, encara veiem al pont algun cartell de "confiança". Esperem no passe enguany igual.

Anònim ha dit...

M’alegra veure que els votants del PP estan interessats en la cotorra. Jo creia que este blog no els interessava o almenys això és el que deia D Manuel l’any passat.

Anònim ha dit...

Jo sóc votant del PP, i si entre en la cotorra no és per interés sino per curiositat, per veure com disfresseu la realitat, teniu molta imaginació, felicitats.

La Cotorra de la Vall ha dit...

T'agraim la felicitació.

Potser la nostra realitat no siga la teua, i com ja va dir el poeta "nada es verdad ni mentira todo es del color del cristal con que se mira".

I sobre el tema de la noticia que hauràs fet el comentari nomes dir que ahir dimarts no hi havia cap cartell del Bloc pel terme. Hui dimecres encara estaven tots els dels demés partits. I com ha dit algú, dies abans de les eleccions encara estaven els de les eleccions passades de Manolo Vidal en el pont de l'autopista.

Anònim ha dit...

Si es que no vos falta de res fins i tot brigada de neteja.

Al votant del PP ha dit...

Senyor VOTANT DEL PP, li comente que jo quan pose Canal 9 tinc la mateixa sensació que vosté:
-veig com disfressen la realitat.
-comprove la imaginació que ténen.
-ja no entre ni per curiositat, perque m'agarra vergonya.

Però amb l'única diferència que Canal 9 és un servei públic, pagat pels ciutadans, al servei de netejar la imatge de la gran majoría dels corruptes del País Valencià.

Gràcies Cotorra!!

vicent ha dit...

Cada dia que passa entenc menys les persones. A mi, si no m'agrada un menjar o un esport, ni me'l menge, ni el practique. Igual faig amb els mitjans de comunicació, si no m'agrada un canal de tele o una ràdio o un diari o revista el que faig és passar d'ells i així evite cabrejar-me de mala manera. Sóc una persona què m'agrada viure en pau i tranquil i no un massoca, cok alguns, què no podeu pair La Cotorra i en canvi la visiteu a diari i fins i tot feu comentaris.

Com deia al principi. No us entenc.

Jo li he votat al Bloc ha dit...

Al anònim que diu el primer en tot menys en vots, li recordaré que el Bloc ha sigut l'únic que ha guanyat 3 regidors més. O el tinc que recordar que el PP ja no té la majoria.....

Votant del PP ha dit...

Sóc, com em digueu vosaltres, el votant del PP, però per això no puc visitar el vostre blog i inclòs fer comentaris?
I encara que un menjar no m'agrade, és bò de tant en tant provar-lo, pot ser li hagen afegit o llevat algun aditiu i aleshores comence a agradar-me o m'agrade menys si cap.
La curiositat no és mala,i "el saber no ocupa lugar", a mi m'agrada saber que pensen els demés encara que no pensen com jo, que jo ni m'enfade ni em cabreje, cadascú és lliure de pensar, llegir i escriu-re el que vullga, no?

Aupa el 3P! ha dit...

Pel votant del PP:
M'agrada això de "cadascú és lliure de pensar, llegir i escriu-re el que vullga, no?". Jo també crec en la llibertat d'expressió i el que no entenc és com gent com tu que la defensa, vota un partit que no pensa el mateix.
En fi, enhorabona al Bloc per tota la feina. Espere que continueu amb aquesta actitut positiva.
Gràcies per informar Cotorreta!

Anònim ha dit...

Hui encara estava el terme ple de cartells. No els han llevat. Eixe que dia que el PP havia escomençat, sembla ser que se'ls ha acabat la gasolina.

Anònim ha dit...

Són les 11:30 del matí del dilluns, 30 de maig de 2011. Vinc ara de comprar d'un conegut supermercat que hi ha al carrer la Dula. Als fanals de la vorera d'enfront he vist uns cartells amb la imatge d'un candidat d'un partit en concret que encara pemja del pal. No cal que aneu a llevar-los perquè amb la calor que fa ells sols cauran de madurs. Es tracta de M.V. del P.P.