Tavernes ha estat present en la Fira Internacional de Turisme (FITUR) a Madrid, una de les més importants del sector en l’àmbit internacional. Enguany l’edició ve marcada pels condicionants imposats per la pandèmia: restriccions d’aforament, la digitalització i els esforços centrats en la reactivació turística.
La presència de Tavernes a FITUR està marcada per la presentació de la campanya ‘Tavernes en 360º durant els 365 dies’, un projecte per a descobrir els racons del municipi a través d’imatges multimèdia i que presenta l’oferta turística centrada en la desestacionalització al llarg dels 365 dies de l’any gràcies al contrast entre la mar i la muntanya de què gaudim a Tavernes.
L’alcalde de Tavernes, Sergi González, i la regidora de Turisme, Lara Romero, han estat enguany els encarregats d’exportar i mostrar al món la gastronomia dels hostalers locals i el patrimoni històric, cultural i natural valler. L'estada ha servit per mantindre reunions amb alts càrrecs de la Generalitat Valenciana, com ara el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, i el director general de Turisme, Herick Campos, per a tractar temes turístics i altres com la ronda de circumval·lació.
Els agents turístics i empreses s'han interessat per l’oferta turística que presenta Tavernes, un ampli ventall de possibilitats per a descobrir per als visitants i on, a més de l‘oferta de sol i platja, Tavernes reuneix una oferta cultural, mediambiental i patrimonial que la fan única, atractiva i dinàmica. Així s'han ofert parades obligatòries on destaquen la torre de guaita, el complex arqueològic de la cova del Bolomor, la Ruta dels Sentits, els abrics de Mossèn Ricard, la muntanya de les Creus o els ullals, entre altres.
L’alcalde de Tavernes, Sergi González, ha remarcat “la importància d’exportar la marca Tavernes a FITUR per a donar a conéixer tots els nostres recursos a escala estatal i internacional. Tenim un entorn natural envejable que ens permet desestacionalitzar cada vegada més el turisme, ja que som un dels pocs pobles que pot oferir el binomi turístic de platja i muntanya”.
Per altra part, la regidora de Turisme, Lara Romero, ha destacat que “hem presentat digitalment tota l’oferta turística i l’alt valor gastronòmic, paisatgístic, cultural i patrimonial que tenim a Tavernes. Estem treballant per ser un destí atractiu durant els 365 dies de l’any”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada