L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dimecres, 21 de gener del 2015

Avui hem tingut una nova xerrada del II Cicle Economia i Territori


Intervenció del ponent

El II Cicle Economia i Territori ens ha oferit la xerrada "Fidelitza els teus clients amb les xarxes socials", un acte organitzat per la regidoria de Foment Local de Tavernes que dirigeix el regidor de Compromís, Josep Llácer. 

La xerrada ha estat a càrrec de Luís López Cuenca, comunicador, formador i investigador en els mitjans socials, i ha resultat molt interessant i novedosa, sobre tot pel que representava d'incursió comercial en un món que per a molts és nou i que cada augmenta més la seua presència i per això cal estar preparat i fer-lo servir com una eina més de la nostra activitat. 

Així, Lopez Cuenca partia del concepte que "el mercat" és una "conversació" que s'ha traslladat a les xarxes socials i per tant, el mercat té presència en les xarxes socials, en internet. Aquest mitja des del moment que permet interactuar, conversar, permet que eixe "mercat" (pres el món en ample sentit general) es torne cada dia més informat, més intel·ligent i fins i tot més organitzat. 
D'esquerra a dreta: ponent, regidor i moderador.

I d'ací, feia sorgir la qüestió: ¿Vol dir que hem d'abandonar elmarketing i els mitjans tradicionals? No precisasment i la clau estaria en la relació mitjans tradicionals i nous mitjans, sense oblidar que les empreses poden usar les xarxes socials per projectar la seua identitat, potenciar la marca i establir unes estratègies que porten a la fidelització. 

Remarcava el conferenciant que no hem d'oblidar que cal tenir presència i fer una gestió professional amb uns objectius concrets, i per aconseguir-ho cal generar un contingut divers i interessant, que aporte valors i sobre tot que siga creatiu, diferent i original. 

I un dels punts que més insistia és en ser honest, constatn i coherent, al costat del factor personal de com atendre, escoltar problemes i peticions, sense oblidar que cal saber les limitacions que tenim, i d'aci que calga sempre una optimització de temps i recursos. 

Uns consells i una nova visió per a tots aquells que pretenen fer de les xarxes un trampolí de la seua activitat i una vegada més, una gran exposició i uns aspectes pràctics molt interessants per als que han acudit a la xarrada, sobre tot per aquells que ja usen les xarxes.
-