L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.724
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:37.997

dimecres, 30 de març del 2011

LA MIRADA DELS AMICS DE LA COTORRA: De facebooks

Ens escriu un amic i ens demana que ho publiquem:  "Se n'heu adonat que al Facebook del senyor Manolo Vidal no es poden fer comentaris? Ho han capat, no ho permeten!! És increible!!! Així és com enten el PP de Tavernes la participació ciutadana?"
 
I ens diu que "en els murs de la resta de candidats sí que es poden fer comentaris i estan oberts a escoltar i a rebre comentaris de la gent" .

.Doncs, no amic no ens havíem adonat.  Sí que ens hem adonat que la "participació ciutadana" o el funcionament de "Consells Assessors" no s'esmenta ni apareix per a res en el seu programa electoral (el del 2007). Per tant, ací no enganyen ningú. 
-

19 comentaris:

Anònim ha dit...

Si no es poden fer comentaris, pa que vol el facebook, pa jugar al CityVille? jajaja

Escèptic ha dit...

Mira que sou cinics, ací, a la Cotorra, tampoc es pot fer cap crítica al "Candidato". Ni al seu grup, així,que sou iguals, PP i Bloc, no admeteu cap critica

La Cotorra de la Vall ha dit...

Ací s'admeten totes les crítiques semblen que siguen dites amb educació i sense insultar, cosa que vosté no fa quan ens tracta de "cínics".
I que ho diga precisament una persona a la qual li hem publicat comentaris sempre amb pla critic.

Sembla ser que a vosté li cau bé allò de "Piensa el....."

Anònim ha dit...

jo crec que escèptic té un poc de raó. Ja que els comentaris publicats ací son moderats. Per a mí és el mateix no poder fer comentaris, que tindre comentaris moderats previa publicació.

Salutacions

La Cotorra de la Vall ha dit...

Una qüestió prèvia i clara: Es diu clarament: tots els comentaris estan sotmesos a moderació.
Si no esteu d'acord amb les normes, no hi participeu. Sempre ho podreu fer en altres llocs - si els hi ha - on us deixen dir tot el que vulgueu i com vulgueu, sense restriccions semàntiques.

El fons del tema: Ho hem dit fins a cansar-nos. Estem disposats a publicar el que vulgueu i fins on vulgueu però amb completa identificació de l'autor i fent-se responsable del que dieu on siga, per exemple davant d'un jutge.
Es molt comode firmar "anònim" i dir:
"fulanito de tal ha col·locat a dit a tal, i venganito s'aprofita de tal i tal cosa de l'ajuntament".
I ens quedem així d'amples.

I us fem una pregunta: teniu la possibilitat de fer el comentari, l'article que vulgueu com article d'opinió previa identificació.
Perquè no ho feu?

Antoni ha dit...

Quines són les normes, si us plau?

Si no t'agrada el comentari no es publica?

La Cotorra de la Vall ha dit...

No és això i ho sap vosté, senyor Antoni.
Pensem que ho deixem ben clar un comentari abans del de vosté.

Anònim ha dit...

heu provat a identificar-lo en imatges????

Anònim ha dit...

....els articles d'Opinió no es poden comentar, vostè vol que jo m'identifique amb nom cognoms i dni quan vostè s'identifica como la cotorra de la..., qui es la cotorra?. Està clar que aquest blog està censurat, i segurament este missatge no es publique mai... i després parleu del altres.

La Cotorra de la Vall ha dit...

Es la seua opinió, no la nostra.

Anònim ha dit...

ja deia jo que no hi havia cap comentari queixant-se del consistori...

Palometa ha dit...

a què juguem? a desviar l'atenció? jo pense que si. El cas és que Manolo Vidal, alcalde de Tavernes en funcions i candidat a l'alacldia en les pròximes eleccions té por del que pensen els ciutadans i per això no deixa que se li facen comentaris al mur del Facebook.

Joan ha dit...

Palometa tota la raó, el senyor Manolo Vidal deu tenir por, això és veritat, però no molta por diria jo, massa oposició, massa contrincants, això li dona cert avantge, i per això, crec que no te molta por.

vicent ha dit...

Cotorra. Si entres en eixos debats no cal que els que tenim alguna cosa a dir fem cap comentari. No veus que estan jugant amb tu.

En lloc de donar tantes explicacions, no publiques eixos comentaris igual que fan en altres llocs. De tota manera us criticaran però que ho fecen en casa d'un altre no a la teua i en tota la cara.

La Cotorra de la Vall ha dit...

Gràcies Vicent pel consell. Les explicacions les hem fetes perquè s'acosten dies durs i que queden clar les coses.

El seguirem el consell. I tens tota la raó: que ens critiquen fora de casa, pero no dins i en la nostra cara. I més si tenim a la mà evitar-ho.

Anònim ha dit...

A mi em va fer una petició d'amistat, i quan ho vaig vore vaig pensar. "mare de déu senyor!! em voldrà per a les llistes del PP??" (que quede clar q no recolze les seues propostes) però,aleshores, vaig barallar la possibilitat de ser concejala de festes i vaig pensar: "si em posa en les llistes, tindré un sou durant 4 anys per la meua cara com tanta gent q no té ni (...) idea de política en el poble i estàn ahi". Tot seguit, després d'acceptar-lo, vaig intentar contactar amb ell per a expresar-li les meues propostes per als pròxims quatre anys, i en vore que no podia escriure al seu mur ni enviar-li un missatge privat, em va agafar un "rollo" i el vaig borrar!!

Anònim ha dit...

A mi em va fer una petició d'amistat, i quan ho vaig vore vaig pensar. "mare de déu senyor!! em voldrà per a les llistes del PP??" (que quede clar q no recolze les seues propostes) però,aleshores, vaig barallar la possibilitat de ser concejala de festes i vaig pensar: "si em posa en les llistes, tindré un sou durant 4 anys per la meua cara com tanta gent q no té ni (...) idea de política en el poble i estàn ahi". Tot seguit, després d'acceptar-lo, vaig intentar contactar amb ell per a expresar-li les meues propostes per als pròxims quatre anys, i en vore que no podia escriure al seu mur ni enviar-li un missatge privat, em va agafar un "rollo" i el vaig borrar!!

Anònim ha dit...

A vore, es que algú està insinuant que el nostre alcalde sap fer algo més que resar, cobrar el sou d'alcalde i donar permisos als falleros? No fa falta ser un "lumbreras" per a gastar Facebook, peró ni per eixes crec que ell ho faça. Ho deu fer algun becari, o algun assesor d'imatge o qualsevol que sapiga fer propaganda (encara que després no es facen les coses, per supost). Aixó és l'unic que saben fer, no obstant jo si que em sent escèptic de que açò vaja a canviar... Ara aneu-se'n tots a resar, va...

Casualitats de la vida ha dit...

Cotorra, ara el Sr. alcalde de Tavernes escriu al seu facebook que se li poden enviar missatges privats per a qualsevol qüestió; i acaba dient que "així ho ha fet sempre". Casualitat?