Aquesta vesprada ha finalitzat la part més important de l'asfaltatge en la zona de la carretera afectada per l'execució de la rotonda i les obres en el carrer Clot de la Font i, a última hora, ja s'hi havien retirat les màquines i deixat el pas lliure als vehicles.
Ara només queda ultimar els detalls d'acabament del treball, millorar l'asfaltatge en alguna zona, i com no pintar els senyals de passos de vianants i acabar de senyalitzar tota la zona on han tingut lloc les obres. Aquests treballs es poden dur a cap demà dijous i al llarg del divendres amb la qual cosa l'execució del projecte estaria acabada.
De tota manera, a últimes hores del dia d'avui hem estat testimonis de que la circulació per la rotonda ja és normal, s'hi realitza sense problemes amb independència del tipus de vehicle, i hem contemplat camions de gran tonatge i autobusos passar per la rotonda sense problemes.
Les obres han presentat algunes modificacions, sobre tot en el moment del remat de les voreres, cas del carrer del Clot on s'han reduït per donar més amplada al carril de vehicles que accedeixen a la carretera, i en altres zones per facilitar entrades i eixides al polígon, tal com va explicar el regidor d'urbanisme Josep Llácer en el plenari del passat dilluns.
El regidor va explicar que, al contrari del que algun partit ha volgut fer creure als veïns, va ser el govern de Compromís qui primer va demanar a Carreteres estudiar la possibilitat de modificar les eixides a la carretera des del carrer Cervantes (carrer de la Serra), una proposta que no es va acceptar per Carreteres per una qüestió elemental de seguretat vial, i l'organisme de la Generalitat va preferir la via alternativa del carrer Papa Joan XXIII com a mitjà de dirigir la circulació cap al carrer Barranc.
El regidor remarcava en el plenari que les solucions aportades per Demarcació de Carreteres tenen una clara finalitat d'assegurar la millora de circulació de vehicles per la carretera comarcal, pacificar el trànsit, evitar retencions i sobre tot, augmentar la seguretat dels vianants en l'encreuament de la carretera, així com eliminar els semàfors. Cal recordar que en aquest punt dels semàfors s'han produït accidents molts greus, un fet que algun partit ha oblidat en la seua recerca només de la critica i oposició al projecte.
Josep Llacer va explicar i confirmar que el departament d'Urbanisme ha estat sempre vigilant per tal que el projecte beneficiarà el màxim possible el trànsit de camions de gran tonatge entre la carretera i el polígon, de fet assegurava que eixe tipus de camions no tindria problemes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada