L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.717
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 33.776

dilluns, 10 de juliol del 2017

I per a què volem amplada internacional en el tren si de Castelló no passa cap a França i Europa?


Després de les reivindicacions i reclamacions de les administracions valencianes actuals i més anys encara de la societat civil i empresaris valencians, el govern de Rajoy a través del ministre de Foment espanyol, Íñigo de la Serna, ha anunciat que ¡¡¡finalment!!! han decidit d’executar una nova plataforma de doble amplada internacional en el tram del corredor mediterrani entre València i Castelló, i que les obres començaran a final del 2019. 

De la Serna ha dit s’afegirà a la doble via d’amplada mixta que està executant-se ara per a augmentar la capacitat de la via en aquest tram.  En una visita a Castelló de la Plana ha informat que aquesta plataforma de doble amplada internacional s’executarà sobre un total de 62 quilòmetres, comptarà amb una inversió aproximada de 1.170 milions d’euros i permetrà d’atènyer una velocitat de 350 quilòmetres/hora en aquest tram.

Tot això està molt bé, però... i de Castelló cap amunt què? Les mercaderies valencians com aniran cap a Europa? Com exportarem els nostres productes i els farem arribar a Europa una vegada hagen estat traslladats per tren a Castelló? Quina previsió hi ha?

Perquè una cosa no ha dit ni ha concretat: com serà la connexió de gran velocitat amb Catalunya. I ja ens dirà per a què volem viatjar els 70 km. que hi ha entre València i Castelló a 350 km/h. si després hem de continuar fins a la frontera francesa amb la deficient situació actual. Confiem en les solucions PP.