Després de les reivindicacions i reclamacions de les administracions valencianes actuals i més anys encara de la societat civil i empresaris valencians, el govern de Rajoy a través del ministre de Foment espanyol, Íñigo de la Serna, ha
anunciat que ¡¡¡finalment!!! han decidit d’executar una nova plataforma de
doble amplada internacional en el tram del corredor mediterrani entre
València i Castelló, i que les obres començaran a final del 2019.
De la Serna ha dit s’afegirà a la doble via d’amplada mixta que està executant-se ara per a augmentar
la capacitat de la via en aquest tram. En una visita a
Castelló de la Plana ha informat que aquesta plataforma de
doble amplada internacional s’executarà sobre un total de 62
quilòmetres, comptarà amb una inversió aproximada de 1.170 milions
d’euros i permetrà d’atènyer una velocitat de 350 quilòmetres/hora en
aquest tram.
Tot això està molt bé, però... i de Castelló cap amunt què? Les mercaderies valencians com aniran cap a Europa? Com exportarem els nostres productes i els farem arribar a Europa una vegada hagen estat traslladats per tren a Castelló? Quina previsió hi ha?
Perquè una cosa no ha dit ni ha concretat: com serà la connexió
de gran velocitat amb Catalunya. I ja ens dirà per a què volem viatjar els 70 km. que hi ha entre València i Castelló a 350 km/h. si després hem de continuar fins a la frontera francesa amb la deficient situació actual. Confiem en les solucions PP.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada