L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.717
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 33.776

dimecres, 30 de març del 2022

L'IES Jaume II el Just programa per avui, dia 30, una xerrada educativa oberta a tota la ciutadania

 

L’IEs Jaume II el Just dins del cicle denominat “Les xerrades a l’IES” organitza avui dimecres, dia 30 de març, a partir de les 16 hores, una conferència de Mabel Villaescusa, directora del Centre de Formació, Innovació i Recursos (CEFIRE) específic d’educació inclusiva valencià.

L’entrada és lliure i està oberta a tota la comunitat educativa i a la ciutadania vallera, fins a completar l’aforament del Saló d’Actes de l’Institut.

 

Mabel Villescusa, de formació en Psicologia Clínica, es dedica a l'Orientació Educativa i a la Formació del Professorat en els diferents àmbits de la inclusió, l'orientació i la psicopedagogia, especialment en accessibilitat i disseny universal, temes de convivència i ciberconvivència i la incorporació de les “Tecnologies de la Informació i la Comunicació” en els processos d'ensenyament i aprenentatge, que serà labase fonamental de la xerrada. Acaba de publicar amb altres autores el manual pràctic: “Inclusión: acciones en primera persona: Indicadores y modelos para centros inclusives”.

 

La directora del centre, Anna Bellver, ens comentava que amb aquestes xerrades obertes a tothom l’IES Jaume II el Just “ vol obrir les portes a tota la comunitat educativa, apropar el centre a la ciutadania i obrir les portes per fer cultura, cultura de centre, on l’alumnat aprecie que les famílies s’impliquen també en l’aprenentatge i la seua  formació  d’una manera tan directa com és participar de la formació paral·lela a l’acadèmica que du a cap el centre per garantir una educació integral de l’alumnat”.

 

 

Elaboració pròpia