L'Alcaldia informa de les mesures que ha anant prenent l'Ajuntament de Tavernes des que es va iniciar la quarantena pel Covid-19 així com les actualitzacions per fer-hi front.
👉 El pla de desinfecció de totes les vies públiques
del poble i platja continua avançant. Demà tindrem fins a quatre equips al
carrer per a intentar acabar tot. La gran majoria de la gent que està duent a
terme aquesta tasca són voluntaris que estan treballant desinteressadament. SOU
MOLT GRANS!! MOLTES GRÀCIES!!
👉 Particulars i empreses ens estan ajudant
desinteressadament en la preparació de màscares i roba de protecció, cosa que
també és molt d'agrair. MIL GRÀCIES!!
👉 L'empresa concessionària de neteja continua amb
les tasques de desinfecció del mobiliari urbà, parcs i jardins.
👉 El Servei d'Ajuda a Domicili (SAD) amb la
col·laboració de Creu Roja i Càritas continua funcionant amb molt bona acollida
per part dels usuaris. Aquest servei es presta durant 12h al dia de dilluns a
divendres. També em comenten des del departament de Serveis Socials que en el
cas que la cosa es complicara i es necessitaren més recursos s'habilitaria tot
allò que fóra necessari.
Telèfon 670 259 322.
👉 La psicòloga d'atenció a les famílies i a la
infància també està funcionant i tenint molt bona acollida.
Telèfon 96 282 11
42.
👉 Des de Serveis Socials de la GVA ens han informat
que han rebut EPIs (Equips de Protecció Individual) i que van a fer la
distribució prioritzada pels diferents pobles que en necessiten. Esperem rebre'ls
com més prompte millor.
👉 L'ajuntament ha restringit totalment l'atenció
presencial.
- Només s'atendrà amb cita prèvia al telèfon 96 282 40 15 o bé a l'email info@tavernes.org
- També via seu electrònica https://tavernesdelavalldigna.sede.gva.es
👉 Tenim en marxa el Comité de Coordinació per a la
Seguretat Municipal amb els responsables de Tavernes en matèria de seguretat
ciutadana i dirigit per mi mateix. Dia a dia compartim informació d'incidències
i les solucionem.
👉 Des de la Regidoria de Sanitat estem en permanent
contacte amb el Centre de Salut per transferir-nos la informació sensible
respecte al virus i prendre les mesures corresponents, si escau.
👉 Estem a punt de publicar una actualització del nou
calendari fiscal que flexibilitza terminis i resol dubtes que ens ha comunicat
la ciutadania.
👉 Respecte a mesures econòmiques per intentar reduir
l'impacte que puga tindre aquesta crisi en la societat vallera no podem
anunciar res de moment. El primer és que acabe tot açò i mentrestant valorar
les diferents possibilitats, cosa que ja s'està fent.
👉 Tenim un pla per gestionar els serveis pagats a l'Ajuntament
i que no s'estan prestant per imperatiu legal (com per exemple l'ocupació de
via pública per part de bars i restaurants). Donarem més informació una vegada
es declare l'alçament de l'estat d'alarma i tinguem més dades.
👉 Des de la Regidoria de Personal es continua
convocant el Comité de Seguretat i Salut per dur a terme totes les mesures
necessàries per a garantir la seguretat de tot el personal de l'Ajuntament.
👉 S'ha habilitat una infraestructura informàtica a
l'Ajuntament perquè els funcionaris puguen desenvolupar la seua tasca a
distància (teletreball) i que l'impacte en el funcionament normal siga el menor
possible.
L'alcalde agraeix la col·laboració ciutadana
L'alcalde de Tavernes, Sergi González, ha aprofitat l'oportunitat per a donar les gràcies a
tots els veïns/veïnes que han entés la situació i estan aportant tot el que poden amb
la intenció de fer un front comú al COVID-19.
Textualment ha publicat: "Malauradament hi ha gent que no
ho entén així i s'està dedicant a generar malestar. Valdria més que eixa
energia la invertiren en ajudar i no en fer posts desafortunats des del sofà de
casa.
Molt d'ànim i molta força Tavernes!!! Seguim!!".
Molt d'ànim i molta força Tavernes!!! Seguim!!".
Reproducció textual del facebook de l'alcalde. Les fotografies són nostres
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada