L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.717
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 33.776

divendres, 29 d’abril del 2016

Ahir va tindre lloc la cinquena sessió del Cicle Economia i Territori a Tavernes

 
La cinquena sessió del "III Cicle d’Economia i Territori" va comptar amb la presència de representants del teixit comercial i empresaris local i diversos membres d'associacions per escoltar el director de fires de Fira València, Alejandro Roda. L'acte va comptar també amb la presència del coordinador del Cicle, Pau Pérez, i del regidor de Foment Local, Josep Llàcer.

Alejandro Roda va explicar com Fira València va nàixer ja fa vora 100 anys gràcies a l’impuls de molts empresaris valencians que es van unir amb l'objectiu de mostrar els seus productes i obrir nous camins de comercialització, un fet que va servir també per fomentar l’associacionisme i millorar la competitivitat de les empreses.

El director de fires de Fira València va subratllar el que considera pilars fonamentals per a organitzar un certamen. Primer que res tindre una oferta,  segon  comptar el suport dels mitjans de comunicació, i ara hi ha Internet i les xarxes socials que fan que la informació aplegue molt més lluny i més ràpid; en tercer lloc, cal tindre una una demanda, uns clients i pensar en el perfil dels visitants de la fira i les associacions i, finalment, la formació i la informació.

S'hi va exposar dos exemples de fires que són ara mateix un model d’èxit: "Forinvest. El millor espai de networking financer empresarial del país" i "Gatrónoma. El gran esdeveniment de la gastronomia". Uns exemples que Roda va fer servir per explicar que les fires menudes es poden fer grans mentre vagen assolint objectius i per tant arribar a ser referents. Roda ho deixava ben clar: “L’èxit és de tots els sectors, dels empresaris, dels mitjans de comunicació i de la societat en general: tots contribuïm a l’èxit”.