L'Ajuntament de Tavernes licita
els serveis postals i la notificació d'actes administratius amb un objectiu clar: estalviar diners i millorar la gestió, que siga més ràpida davant els ciutadans.
La regidoria de Contractació ha publicat en el BOP les bases perquè les empreses interessades presenten ofertes per a l'adjudicació del servei. La regidora de Compromís Llum Sansaloni, responsable de l'àrea ha manifestat que la licitació dels serveis postals i la notificació d'actes administratius es fa "amb l'objectiu d'agilitar el servei i també per estalviar diners, perquè resulte més econòmic a la ciutat".
La regidoria de Contractació ha publicat en el BOP les bases perquè les empreses interessades presenten ofertes per a l'adjudicació del servei. La regidora de Compromís Llum Sansaloni, responsable de l'àrea ha manifestat que la licitació dels serveis postals i la notificació d'actes administratius es fa "amb l'objectiu d'agilitar el servei i també per estalviar diners, perquè resulte més econòmic a la ciutat".
La
regidora ha indicat que "Tavernes
segueix el camí d'altres municipis que han licitat el servei, i han tingut un
estalvi en la prestació del mateix". El contracte de servei es
contempla per al període d'un any, amb prorroga.
Llum
Sansaloni ha confirmat que les ofertes es poden presentar diferenciades amb dos
lots, essent el primer lot només els serveis postal, que es pot ofertar a
partir d'un import total de 29.645
euros, i el segon tota la notificació d'actes administratius per import total
de 55.055 euros.
Les
bases i requisits del contractista es poden consultar en la web municipal i es
poden lliurar fins el dia 27 del mes actual, estan prevista l'obertura de les
ofertes deu dies després.
-
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada