La reunió de l'alcalde amb la directora general va fer possible l'actual conveni |
L'alcalde
de Tavernes, Jordi Joan, de Compromís, ha firmat el conveni amb la Conselleria
d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient de la Generalitat que facilitarà que les
vivendes buides de titularitat pública siguen ocupades per persones que han
perdut la seua residència habitual per desnonament hipotecari, desocupació laboral o altres causes excepcionals.
El
conveni que s'ha firmat ara es ve gestant des de temps i és el fruit de la
reunió que l'alcalde va mantindre temps arrere amb la directora general de
l’Entitat d’Infraestructures, Inmaculada Garcia Pardo, i on se li va informar
de les vivendes socials de patrimoni públic que la Generalitat té en el nostre
municipi (veure fotografia).
Jordi Joan ha explicat que l'objectiu del conveni "és facilitar
l'accés dels col·lectius desfavorits a les vivendes i en especial les famílies afectades per
desnonaments o que els seus membres estiguen desocupats. El règim serà el
lloguer".
L'alcalde
ha informat que pròximament es crearà una comissió entre l'Ajuntament i la
Generalitat per tal d'analitzar i valorar les sol·licituds i elevar la proposta
d'adjudicació a la Direcció
General d' Obras Públiques, Projectes Urbans i Vivenda.
Al respecte ha confirmat que "els
interessats han d'estar inscrits en el registre de demandants de vivenda
pública en règim de lloguer i complir les condicions aprovades en el Reglament
de Protecció Pública a la
Vivenda".
El
conveni preveu la col·laboració entre les entitats per analitzar la demanda
de Tavernes i formular a curt i
mitjan termini politiques en matèria de vivenda
protegida, i possibles treballs de rehabilitació.
Tal com hem indicat, l’alcalde de Tavernes Jordi Joan va rebre temps arrere la visita de la directora general d’Infraestructures de la Generalitat (EIGE), Inmaculada Garcia Pardo, que va informar-li de les vivendes socials de patrimoni públic que hi havia al municipi.
La reunió, amb assistència dels tècnics de Serveis Socials, va determinar els termes del conveni que ara s'ha signat entre l’Ajuntament i la Generalitat per tal d'atorgar vivendes públiques a famílies de la ciutat que estiguen en risc d’exclusió social o que hagen patit processos de desnonament.
Tavernes entrarà a formar part, junt a altres 60 ajuntaments valencians, del Programa Extraordinari de Lloguer de Vivendes d’Interés Social, que té com objectiu atendre les necessitats bàsiques de famílies que han perdut la vivenda habitual com a conseqüència d’un desnonament o d’altres causes semblants.
-
La reunió, amb assistència dels tècnics de Serveis Socials, va determinar els termes del conveni que ara s'ha signat entre l’Ajuntament i la Generalitat per tal d'atorgar vivendes públiques a famílies de la ciutat que estiguen en risc d’exclusió social o que hagen patit processos de desnonament.
Tavernes entrarà a formar part, junt a altres 60 ajuntaments valencians, del Programa Extraordinari de Lloguer de Vivendes d’Interés Social, que té com objectiu atendre les necessitats bàsiques de famílies que han perdut la vivenda habitual com a conseqüència d’un desnonament o d’altres causes semblants.
8 comentaris:
Això esta be, ja que si esperem a que la senyoreta Karina faça els seus deures que va dir que faria per a llevar-li els pisos als bancs i fer lloguers socials...anem apanyats.I d'això saps tu un ratet veritat Karl???
Està clar que per a Compromís el primer són les persones. Visca el nostre alcalde!!
Fotos actuals.
Roba d'hivern.
Per que no informeu com cal i dieu que la reunió eixa no ès d'ara?
Perquè ho hem dit. Es pot llegir en la noticia:
El conveni que s'ha firmat ara es ve gestant des de temps i és el fruit de la reunió que l'alcalde va mantindre temps arrere amb la directora general de l’Entitat d’Infraestructures, Inmaculada Garcia Pardo,
I suposem que sabràs que vol dir: la reunió que l'alcalde va mantindre temps arrere.
¿Qué és temps arrere? Està clar que ni ahir, ni fa una setmana... que fa temps.
Hem informat com i el que calia: que la reunió inicial informativa que donaria lloc al conveni no és d'ara.
No ens faces responsables a nosaltres si no lliges bé les coses. ¿D'acord?
Que fa temps,diu...que bò. Digues que el temps que fa és de 3 anys, quan encara era regidora de Serveis socials Karina. I ara,el que fa tota la feina i tràmits és el seu regidor del PSOE, l'alcalde només se n'ha sabut a l'hora de la foto.
Una bona informació nomenaria tots els protagonistes,però clar,és la que és,i no debades.
De fa que? Del 3 de maig del 2013 tal com es va publicar ací a la Cotorra. Si vols busca la pàgina.
La trànsfuga Karina Vercher no està perque no va voler anar. El plenari de pressupostos era dilluns dia 6 i ella no va anar perquè ja preparava el terreny.
De tota manera, i perquè ho tingues clar:
La directora general li va demanar l'entrevista a l'alcalde. La directora general quan va a un poble no li importa ni l'interessa si hi ha un regidor o una regidora de serveis socials. Es la directora general i parla amb la màxima autoritat. I l'alcalde després ja informarà. Com si ve el conseller d'Hisenda i ve a reunir-se amb l'alcalde i no amb un regidor.
Qui es reuneix amb directors generals, consellers etc és l'alcalde, a no ser que delegue. Es el protocol. Per tant quan es diu que l'alcalde ix en les fotos dels altres, es al reves: son els altres els que ixen en fotos de reunions pròpies de l'alcalde.
Eixe tema de no estar Karina Vercher ja va ser eixe 3 de maig molt comentat en internet i ja es va dir ben clar: va ser convidada a la reunió per l'alcalde així com van convidar els tecnics de serveis socials. Va ser l'hora de la reunió i la senyora regidora no havia acudit, van esperar i en no acudir va començar. La senyora regidora va arribar una hora i mitja més tard amb la sessió acabada.
No ens faces a nosaltres responsables del teu desconeixement de les coses.
Del conveni de l'Ajuntament amb ACUDE no tragueu notícia? És estrany,tal com ara esteu publicant tots els convenis.
No ens consta cap conveni firmat recentment amb ACUDE.
¿Ens pots donar més informació?
Publica un comentari a l'entrada