dilluns, 20 d’octubre del 2014

Tavernes busca estalviar diners i agilitar el serveis postals i de notificació d'actes administratius



L'Ajuntament de Tavernes licita els serveis postals i la notificació d'actes administratius amb un objectiu clar: estalviar diners i millorar la gestió, que siga més ràpida davant els ciutadans.  

La regidoria de Contractació ha publicat en el BOP les bases perquè les empreses interessades presenten ofertes per a  l'adjudicació del servei. La regidora de Compromís Llum Sansaloni, responsable de l'àrea ha manifestat que la licitació dels serveis postals i la notificació d'actes administratius es fa "amb l'objectiu d'agilitar el servei i també per estalviar diners, perquè resulte més econòmic a la ciutat".

La regidora ha indicat que "Tavernes segueix el camí d'altres municipis que han licitat el servei, i han tingut un estalvi en la prestació del mateix". El contracte de servei es contempla per al període d'un any, amb prorroga.

Llum Sansaloni ha confirmat que les ofertes es poden presentar diferenciades amb dos lots, essent el primer lot només els serveis postal, que es pot ofertar a partir d'un import total de  29.645 euros, i el segon tota la notificació d'actes administratius per import total de 55.055  euros.

Les bases i requisits del contractista es poden consultar en la web municipal i es poden lliurar fins el dia 27 del mes actual, estan prevista l'obertura de les ofertes deu dies després.
-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.