És un fet conegut: un tram molt perillós de carretera, 9.000 camions els que hi passen
de mitjana al dia i, per tant un dels punts més conflictius i amb més accidents de totes les carreteres valencianes. Parlem de la variant de la Font de la Figuera
L'obra de millora de la variant es van iniciar en el 2008 i havia de durar 3 anys i mig. Però eixos 3’5 anys d’obres s’han convertit en 9 anys i segueix.... ningú sap quan duraran perquè el govern de Rajoy no assigna el pressupost que cal. .
L'obra de millora de la variant es van iniciar en el 2008 i havia de durar 3 anys i mig. Però eixos 3’5 anys d’obres s’han convertit en 9 anys i segueix.... ningú sap quan duraran perquè el govern de Rajoy no assigna el pressupost que cal. .
Compromís ha presentat als pressupostos d’enguany una esmena
per valor de 40 milions que ha estat tombada pels vots del PP i Ciudadanos. Eren
25 milions per acabar les obres i la resta per reparar danys dels treballs i
reconvertir la N-344 en un carrer urbà. Res d’això serà possible.
Però damunt, és que els 25 milions per a obres és la quantitat que el govern de Rajoy va pressupostar l’any passat,
el 2016, per a gastar enguany, en el 2017. I això no ho han complit.
Com tot el món sap, la Font de la Figuera és un nuc de
comunicacions frontera entre València, Alacant i Albacete, i de tota la vida
ha estat un punt problemàtic, amb un munt d’accidents, el de més
accidents de camions de totes les terres valencianes, i ara damunt moltes molèsties i més problemes
amb obres que han fet eternes.
El govern de Rajoy ajorna any rere any les inversions i ara
diu que seran 21 milions per al 2018 i 22 milions per al 2019, o siga com a
mínim fins el 2020. Un total de 12 anys mínims per a una obra urgent i amb un
punt negre amb acumulació d’accidents.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada