El senador de
Compromís, Carles Mulet, ha denunciat que el Govern de Rajoy segueix sense
aclarir què farà a partir del 2019, any en què finalitza la concessió de l'autopista de peatge AP-7.
L’autopista s’explota des de la dècada dels 70, quan van entrar en servei, i en el 2019 acaba la concessió a l’empresa Abertis. Compromís recorda que Abertis va obtenir el 2014 uns ingressos de 4.889 milions d'euros i uns beneficis de 655 milions i “a més de l'AP-7, explota les R-2, R-3 i R-5, que el PP vol rescatar de la fallida econòmica a partir de l'estiu”.
Carles Mulet ha preguntat al Govern de Rajoy perquè després que s’havia anunciat que la concessió s’acabaria el 2019, s’han produït declaracions de que es podria optar per no suprimir totalment el peatge a l'AP-7 per “compensar” el dèficit acumulat en altres autopistes com les radials de Madrid”.
Mulet opina que la resposta del govern de Rajoy ha estat un insult a la intel·ligència doncs diu el que és sabut: que la concessió finalitza l'any 2019, quan passarà a l’Estat, però no ha aclarit si serà un vial regulat amb peatge, amb la qual cosa no s'obrirà al públic com a articulació del territori i solució dels greus problemes d'accessibilitat, accidentalitat i mobilitat per a tota l'autonomia valenciana.
Mulet ha recordat que fa 40 anys que paguem peatges i ara la resposta sobre el futur de l'AP-7 és tan imprecisa, que fa pensar si amaguen alguna cosa sobre aquest negoci.
L’autopista s’explota des de la dècada dels 70, quan van entrar en servei, i en el 2019 acaba la concessió a l’empresa Abertis. Compromís recorda que Abertis va obtenir el 2014 uns ingressos de 4.889 milions d'euros i uns beneficis de 655 milions i “a més de l'AP-7, explota les R-2, R-3 i R-5, que el PP vol rescatar de la fallida econòmica a partir de l'estiu”.
Carles Mulet ha preguntat al Govern de Rajoy perquè després que s’havia anunciat que la concessió s’acabaria el 2019, s’han produït declaracions de que es podria optar per no suprimir totalment el peatge a l'AP-7 per “compensar” el dèficit acumulat en altres autopistes com les radials de Madrid”.
Mulet opina que la resposta del govern de Rajoy ha estat un insult a la intel·ligència doncs diu el que és sabut: que la concessió finalitza l'any 2019, quan passarà a l’Estat, però no ha aclarit si serà un vial regulat amb peatge, amb la qual cosa no s'obrirà al públic com a articulació del territori i solució dels greus problemes d'accessibilitat, accidentalitat i mobilitat per a tota l'autonomia valenciana.
Mulet ha recordat que fa 40 anys que paguem peatges i ara la resposta sobre el futur de l'AP-7 és tan imprecisa, que fa pensar si amaguen alguna cosa sobre aquest negoci.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada