El govern municipal ha rsspost la nota del PP sobre els aparcaments en la platja. La regidora responsable de l’àrea d’Urbanisme de Tavernes, Carmen Canet, ha confirmat que el seu departament treballa en la planificació de noves zones d’aparcament en la platja de Tavernes. La tramitació de les obres d’un d’aquests aparcaments, en concret el situat prop de la zona del Calipso, està molt avançada i els tècnics treballen en un projecte a situar en la zona del sector 6, prop de la Torre de Guaita.
Carmen Canet recorda que és un treball contra rellotge i que s’han de tindre en compte altres paràmetres, com són la disponibilitat de terreny i de partida pressupostària. “Fa quinze dies que estem en el govern. I és una de les nostres majors preocupacions perquè som conscients de la necessitat d’oferir aquest servei a causa de les obres en l’avinguda de la Marina” ha manifestat la regidora.
Segons ha explicat, el govern actual s’ha trobat respecte a la previsió d’aparcament amb la circumstància que “no hi havia cap planificació al respecte per enguany, quan tots sabien que podíem trobar-nos amb problemes per les obres. Fins i tot hem tingut la sorpresa que hem trobat els ordinadors buits, sense cap informació de ningun tipus”.
Carmen Canet ha indicat no comprendre com el PP “ens demana que continuem condicionant aparcaments, solucionant el problema del trànsit i de llocs on deixar els vehicles, i ells no havien previst res per enguany”. La regidora afegia que, després de 16 anys en el govern, el PP hauria de conéixer les necessitats de la platja i haver planificat els aparcaments per a enguany, encara que pensava que eixe problema era per haver-lo tingut solucionat despres de tants anys en el govern.
Per a Carmen Canet la planificació i previsió s’havia d’haver fet fa mesos, i de manera independent i sense pensar en el govern que poguera eixir després de la sessió d’investidura de l’11 de juny. “Però la realitat ha sigut una altra diferent” concloïa.
- Segons la nota del Gabinet de Premsa de l'ajuntament
-
14 comentaris:
Supongo que los aparcaderos de la avenida seran para coches, porque los que hay enfrente de PADUR SON PARA HACER EL BOTELLON y poner los altavoces a todo volumen sin que la policia se preocupe de poner orden, los vecinos de esa zona pagamos nuestra contribución sin que tengamos ningun derecho al descanso nocturno, y si son los chirinnguitos este sabado a las 6,30 de la mañana aun estaban con el chim-pum chim-pum, enfin... agotaditos nos tienen.
EL OBSERVADOR...
Muy buena la respuesta de la Concejala Canet, muy muy buena, eso es ponerse las pilas y lo demas tonteria.
pero una cosa que me da miedo es pensar que la documentacion de todo se haya borrado de los ordenadores como dice en la nota de prensa, ahi ya me rio, eso es tecnicamente imposible, o esque los tecnicos se han dedicado a borrar todo el trabajo que tiene en sus ordenadores.
Carmen creo que si puede ser que se haya borrado lo que tu entiendes por ordenador, pero que toda la documantacion estaba en tu ordenador, los tecnicos de nuestro ayuntamiento son los que trabajan y tendran esos datos.
O es que no has hablado con ellos, o ellos no han hablado contigo, o las dos cosas juntas.
Va a ponerse las pilas y ya dejar de escusar o de hacer guerras tontas.
Creo que eres mujer de iglesia, donde has dejado la caridad cristiana, venga vuelve a los principios de vida cristiana y llevalos a la vida politica.
Això no es exacte.
El dissabte hi havia dues patrulles de la policia local durant tota la nit al pàrquing de Padur per evitar que la gent fera botellot. El divendres també van estar. S'ha donat ordres específiques a la policia local per a que reforcen la vigilància i eviten els botellots al pàrquing de padur.
Per al observador:
Jo pense que cal entendre que volen dir-nos quan diuen que els han borrat els ordinadors.
Està clar que totes les empreses fan copies de seguretat i l'ajuntament de Tavernes ens consta que en fa. Jo pense que no estaria referint-se a expedients oficials d'obres, projectes, etc. sino a tota eixe serie de documents i notes, com puga ser llistats telefonics d'empreses que treballen o tenen alguna cosa executant per l'ajuntament, telefons dels encarregats o responsables d'eixes empreses així com d'entitats oficials, proveidors i estadillos de l'estat d'execució d'obres,etc. incloses les relacions i adreces o emails d'entitats locals, models de saludes, d'invitacio a actes, de comunicacions... etc. etc.
No ho sé, imagine que mil coses i papers que cal tindre a mà des d'una regidoria. No parlen, crec, dels expedients que eixos segur que estan en copia de seguretat.
Jo de fet, he sentit el comentari a un regidor que de l'ordinador de la secretària de l'alcalde havien estat borrats fins i tots els models de saludes que s'envia als clubs o entitats per convidar-los o participar-los alguna cosa.
Jo crec que quan es comenta el cas dels ordinadors no es cap guerra tonta: es perquè els ciutadans entenguem fins a quin grau es pot intentar entorpir l'inici de gestió del nou ajuntament. Igual estic equivocat.
I un consell: sigues tu i no ens vingues dissimulant escrivint en castellà.
Observador, té alguna cosa que vore los principios de vida cristiana amb la gestió municipal?
La veritat no comprenc això que li aconselles a Carmen Canet.
Crec que si projectem la mateixa norma a alguns dels teus, com Camps, Cotino i tutti quanti (molts de l'OPUS DEI, Obra de Déu per a mes vergonya), o pensem el que fan tants i tant polítics (inclosos els del PP local) en les actuacions politiques, podriem preguntar-los perquè no tornen a la vida cristiana i l'apliquen.
Potser si aplicaren la vida cristiana a la política no tindriem tanta mentira, tans casos Gurtels i tantes coses com llegim tots els dies a la premsa de polítics que són "de vida cristiana"..
Models de saludes i llistats telefonics particulars, etc (que és el que deduisc)es consideren informació particular del gestor i no de l'ajuntament, el deure es esborrar-lo. Tot el que és oficial incloent telefons ha d'estar sempre per llei en els expedients... Per altra banda, el tema d'aparcaments pot ser més sensible del que aparenta en principi, cal tindre en compte la distribució dels usuaris, horaris, accés, seguretat.....més val que no tinguen massa pressa i que ho facen bé pensant en el futur de la platja i no en aquest estiu. (Ara com a tontos, si potser bé i ràpid millor)
Si es verdad, este fin de semana vi el coche de la poli en el parkin de padur, espero que dure todo el verano por los menos los fines de semana, y el chiringuito fue el viernes, ojala llegemos a poder descansar unos y divertirse los otros. gracias
Jo no parlava de llistats personals i particulars (de familiars, amics...) sinó d'aquells que guarden relació i que els tenien i eren precisos per la gestió diaria que es duia per ser polític i regidor representant del poble.
Vols dir, silmin, que si la regidora d'Educació tenia un llistat de números de telèfons, posem per cas, de seccions o departaments de la Conselleria d'Educació això éra particular?
O si el regidor d'obres té un llistat amb els números de telefons de les empreses constructores de Tavernes o dels proveidors locals de materials de construcció això es privat?
Jo no ho considere així. I si ell o ella es tenia no era per ser fulanito de tal o venganita de qual sino per ser el regidor/a de l'ajuntament.
I borrar els documents models com a saludes, citacions... va silmin, per favor! Que crec una vegada digueres que treballaves en l'Administració!
EL OBSERVADOR...
Para los que creen o crean que soy A-B-C, ni amb 1.000.000 de intentos sabrias quien soy, soy lo mas lejano a partidos politicos sean de derecha de izquierda de centro, o de la madre que los trajo al mundo que son unas santas.
Te equivocas si crees conocerme.
Lo que he dicho es una intrepretacion de lo que dice la señra carmen, y bien como haces tu podemos sacar de la misma lectura muchas interpretaciones,los tecnicos son muchas veces por nodecir todas los que llaman, ellos tendran telefonos, como dice otra persona los telefonos estan en los expediente o deberian estar, y si no lo estan se sabe el nombre de la empresa, que para eso se harian los plenos y las comisones, o esque no tomamos notas cuando vamos a trabajar, yo en mi trabajo lo anoto todo.
Sobre lo que dices de los saludas y tal, no lo se, pero si el secretario o secretaria son personales del alcalde, la documentacion a la que haces referencia es personal. y como dice otra persona es legal borrarla, que sea mas o menos adecuado eso ya estoy deacuerdo contigo, pero...,
Sobre lo que me dicen de los del opus y otras tribus, lo mismo para ellos: Caridad Cristiana, sinceridad, honestidad, y cumplimiento de la ley de cristo.
Al igual que leia sobre lealtat y obediencia al partido, lo mismo.
Trabajemos con sinceridad y honradez, no hagamos lo que despues no queramos que nos hagan.
Y lanzo una apuesta, el que acierte las iniciales de mi nombre y apellidos, si lo acierta sere sincero y lo dire aqui.
Las personas no son solo aquello que dicen sino tambien aquello que no dicen y dejan de hacer.
El xiringuito obert fins les 6.30?
Que algú revise la llei de costes a veure si aquestos poden posar la música a eixa intensitat, vendre begudes alcohòliques i sobretot l'horari a complir i els metres d'arena que poden utilitzar...és una vergonya!!!!
És de cristians mirar la biga en el teu ull abans que la palla en el del veí.
A l'anònim de les 11:56 que pregunta si "té alguna cosa que vore los principios de vida cristiana amb la gestió municipal?"
Com resulta evident, una persona que es denomina cristiana té un mode d'actuar i un pensament en la seua vida determinat. Ser cristià és per a l'ajuntament, la vida privada, l'escola, els amics... El criteri és el mateix sempre, no? Altra cosa és ser incoherent amb u mateix.
Potser ara vindria bé caritat cristiana, que hi ha molta gent passant-ho mal. Si no sabeu què és la caritat cristiana ho podeu preguntar, que tothom pot aprendre.
Amic anònim: tot això està molt bé.
Però Jesucrit ja ho va deixar clar quan parlava de sepulcres emblanquinats.
I allò de la caritat cristiana... quanta se'n podria fer amb els presumptes guanys que alguns tingueren amb la visita del Papa a Valencia. I tot això propiciats per polítics com deixa de vida cristiana.
Per al dels llistats de les 16:35, llistats d'educació en la web, si son proveïdors de l'ajuntament per llei en l'expedient, si són empreses per a crida de concursos en expedients anteriors.....
Tal com treballava l'ajuntament de Tavernes a dit, quasi segur que tots els telefons que tenien eren particulars i no de les oficines i segons la normativa lpd no és ni serà oficial si nó hi ha una validació explícita de cesió de dades de l'usuari.... per això de l'administració pública. Example el nou alcalde es possible (i em pareix de categoria) que envers del telefón d'alguna associació tinga a més el particular del president (eixie no deuria passar-lo mai si no és amb el permís de l'abonat...és falta administrativa). No és només a l'AP, en les empreses privades els comercials no deixen la seua agenda a qualsevol com si res encara que tinguen un sistema d'expedients en l'empresa.
Publica un comentari a l'entrada