L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.717
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 33.776

dilluns, 25 de juliol del 2011

L’ajuntament de Tavernes renova els certificats de qualitat ISO 9001:2008 per als serveis oferits en la platja i el Servef



L’Ajuntament de Tavernes, segons hem sabut,  ha tornat renovat els dos certificats de qualitat Norma ISO 9001:2008 (la quarta versió d’aquesta norma, de l’any 2008) per a la gestió de platja i Servef.  La renovació indica que l'ajuntament es compromet a oferir un bon servei als veïns i és un aval d'eficàcia i correcta gestió de la gestió municipal.

Un dels certificats es refereix a la qualitat dels serveis prestats als ciutadans en la platja de Tavernes. El certificat es va obtindre a l’any 2003 quan, després de què l’ajuntament es trobara en què havia perdut la bandera blava de La Goleta, va cercar aquest mitjà com a referent per a avalar una bona gestió a la platja. Des d’aleshores ençà, s’ha vingut renovant aquest certificat de qualitat. 

El segon certificat avala la qualitat del Centre Associat al Servef de l'ajuntament i es va obtindre per primera vegada el 2008. Els dos s’han renovat anualment des d’aleshores.

Les últimes auditories dutes a cap fa uns dies mesuraren la validesa i el compliment del control de les activitats realitzades segons la normativa legal i tècnica, amb un resultat positiu per al consistori. 

Hem llegit en la prensa que algunes platges del voltant presenten com a testimoni de la seua qualitat el certificat ISO 14001 (de Gestió Ambiental)  i fins i tot la “Q de qualitat”, i hem fins i tot escoltat comentaris que és més complexa i exigent la 14001.  Com que no som experts en ISO, agrairíem que algú ens informara i sobre tot quina és més convenient i quins avantatges té cada certificació per als dos camps on s’aplica ara a Tavernes: platja i Servef.
 

1 comentari:

Anònim ha dit...

La Norma ISO 9001 indica que lun servei o producte segueix sempre un standard, es adir que el servei o producte és sempre semblant. No vol dir que és molt bo, vol dir que no hi ha diferències significatives entre el servei en dies diferents o que el producte és sempre semblant.
La Norma ISO 14000 va associada a un procediment o protocol de gestió ambientals, es a dir que hi ha una gestió d'elements mediambientals (resiudus de tot tipus, estalvi d'energia, etc) contrastable i coltrol·lada.